۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85236757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های مسابقات رزمی کیک جیتسو در بوشهر معرفی شدند

بوشهر-ایرنا- در نخستین دوره از مسابقات رزمی کیک جیتسو در بوشهر تیم‌های شهرستان‌های دشتی، بوشهر و جم به ترتیب حائز رتبه برتر شدند.

رئیس هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان بوشهر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نخستین دوره از مسابقات رزمی کیک جیتسو با حضور بیش از ۶۰ رزمی کار از پنج شهرستان استان بوشهر برگزار شد.

پیمان نوروزی افزود: این دوره از مسابقات در سالن ورزشی شهید صدوقی با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس و به یاد شهید عباس نسترن انجام شد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد ۲۰ داور و کادر اجرایی برگزاری مسابقات را عهده‌دار بودند.

رئیس هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان بوشهر تصریح کرد: برترین‌های این رقابت‌ها در ۶ وزن جواز حضور در مسابقات کشوری را دریافت کردند که میزبان این رقابت‌ها هنوز مشخص نشده است.

وی یادآور شد: مسابقات رزمی کیک جیتسو در بوشهر در سطح بسیار خوب و آمادگی مطلوب رزمی کاران برگزار شد که این روند آمادگی رزمی ‌کاران هم استانی تا زمان مسابقات کشوری باید به بهترین سطح ممکن برسد تا شاهد افتخارآفرینی آنان در رقابت‌های کشوری باشیمو

نوروزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می‌‎شود مجتمع انتخابات هیات انجمن ورزش‌‎های رزمی استان بوشهر در دهم مهرماه جاری برگزار شود.

برترین‌های مسابقات رزمی کیک جیتسو در بوشهر معرفی شدند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha