ملی‌پوش ووشو: کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی سخت است

اصفهان-ایرنا-ملی‌پوش اصفهانی ووشو در بخش "تالو" گفت: کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی «هانگژو» چین سخت است زیرا برترین ورزشکاران جهان در این رشته، از کشورهای آسیایی هستند.

شاهین بنی‌ طالبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور در بازی‌های آسیایی فرق چندانی با المپیک یا مسابقات جهانی ندارد، زیرا برترین ووشوکاران از قاره کهن هستند و به همین دلیل در رقابت‌های پیش رو هم کار سختی پیش‌رو داریم.

وی تصریح کرد: بویژه کشورهای جنوب شرق آسیا مانند چین، ماکائو، هنگ کنگ، مالزی، اندونزی و ویتنام حریفانی توانمند به شمار می‌روند، بنابراین رویارویی با آنان و کسب مدال در این مسابقات دشوار خواهد بود.

عضو تیم ملی ووشو افزود: با این حال ما نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از خرداد امسال تا قبل از اعزام، در چند دوره اردوی آماده‌سازی حاضر شدیم لذا با شرایط مناسبی ایران را به مقصد هانگژو ترک کردیم.

بنی طالبی خاطرنشان کرد: وضعیت دیگر ملی پوشان نیز خوب است و قصد داریم برای کسب بهترین مقام در این بازی‌ها با حریفان روبه‌رو شویم.

به گزارش ایرنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو چین با شرکت ۴۵ کشور آسیایی، از ۲۸ شهریور آغاز شده است و تا ۱۶ مهر سالجاری در ۴۰ رشته(ورزش ایران در ۳۴ رشته حضور دارد) و با شرکت ۱۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار و ۱۱ هزار و ۵۰۰ خبرنگار ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha