بیش از ۱۴ هزار زائر پاکستانی در خراسان جنوبی پذیرایی شدند

بیرجند - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: ۱۴ هزار و ۱۵ نفر از زائران پاکستانی در مواکب اربعین حسینی این استان پذیرایی و ۲۹۵ نفر اسکان داده شدند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر برگشت زائران پاکستانی از پیاده روی اربعین و زیارت حرم مطهر رضوی قرار دارد، مواکبی برای پذیرایی از این زائران در استان برپا شده است.

وی گفت: پنج موکب برای میزبانی از زائران پاکستانی اباعبدالله الحسین و امام رضا (ع) در استان خراسان جنوبی برپا شده است که خدماتی همچون پذیرایی و اسکان را ارائه می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: موکب‌های مزار سید علی نهبندان، امامزادگان باقریه بیرجند، مسجد ابوالفضل (ع) نهبندان، امامزاده زید بن محمد قاین و مسجد جامع شهر خضری دشت بیاض میزبان زائران خارجی هستند.

وی گفت: در این مواکب ۲۵ هزار و ۵۲۷ زائر ایرانی مشرف به مشهد مقدس نیز پذیرایی شدند و این مواکب تا زمان خروج زائران پاکستانی در استان برپا خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی هم جمعه شب از موکب‌های مستقر در شهرستان قاینات و ورودی استان برای پذیرایی از زوار پاکستانی بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha