۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85236983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح مدارس همدل در خوزستان و ایجاد فرصت برابر آموزشی

اهواز- ایرنا- قائم مقام  کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش این نهاد حمایتی در قالب طرح "مدارس همدل" با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان امکان تحصیل رایگان در مدارس غیردولتی، هیات امنایی و نمونه دولتی را دارند.

به گزارش ایرنا حافظ منصوری امروز شنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح مدارس همدل در محل این اداره کل بیان کرد: "مدارس همدل"، طرحی مشارکتی بین کمیته امداد و آموزش و پرورش استان است که در قالب این طرح دانش آموزان نیازمند و مستعد به صورت رایگان در مدارس هیات امنایی، غیر دولتی و نمونه دولتی تحصیل خواهند کرد و از فرصت برابر آموزشی با سایر اقشار جامعه بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به هدف اجرای این طرح افزود: اجرای عدالت آموزشی، افزایش دسترسی دانش‌آموزان نیازمند به تحصیلات باکیفیت، توانمندسازی دانش‌آموزان و جلوگیری از ایجاد فاصله طبقاتی تحصیلی از جمله اهداف این طرح است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: برخی مدارس استان در این طرح شرکت کردند و همکاری خوبی در جذب دانش آموزان نیازمند دارند.

وی تقویت بنیه علمی دانش آموزان نیازمند و توجه به آینده آن‌ها را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: طرح مدارس همدل الگویی موفق در ترویج فرهنگ خیری و نیکوکاری آموزشی است ، توجه به دانش آموزان قشر نیازمند و کم برخوردار جامعه باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

منصوری افزود: در این طرح دانش آموزان نیازمند با انگیزه ، با استعداد و با ظرفیت بالای علمی و تحصیلی در اولویت هستند.

به گزارش ایرنا، ۵۴ هزار دانش آموز نیازمند زیر پوشش کمیته امداد خوزستان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha