اجرای یک هزار و ۲۱۰ برنامه هفته دفاع مقدس توسط ناحیه بقیه الله شیراز

شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز گفت: در هفته دفاع مقدس امسال (۳۱ شهریور تا ششم مهرماه) یک هزار و ۲۱۰ برنامه به همت این ناحیه در شهر شیراز اجرا می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ‌پاسدار احمد جعفری، شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: این برنامه ها شامل ۲۳۰ برنامه شاخص و ۹۸۰ برنامه عمومی است.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه ها می توان به افتتاح کارگاه‌های اشتغالزایی، مرمت منازل مسکونی محرومان، مسابقات قرآن و عترت، مسابقات ورزشی، فرهنگی، علمی، رزمایش کمک مومنانه، برنامه های ازدواج آسان اشاره کرد.

او اظهار کرد: اردوهای جهادی عمرانی، پزشکی و فرهنگی، میز خدمت محلات، نذر خون، همایش های نقش اقشار در دفاع مقدس، برنامه ابتکاری تقبل هزینه تحصیل تعدادی از دانش آموزان محروم توسط خیرین و نواحی بسیج و یادواره شهدای آبروی محله اشاره کرد.

اجرای یک هزار و ۲۱۰ برنامه هفته دفاع مقدس توسط ناحیه بقیه الله شیراز

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز گفت: دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان از سوی حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری در پایگاه‌های مقاومت، رزمایش سراسری جهاد تبیین با حضور پیشکسوتان، رزمندگان دفاع مقدس و هادیان سیاسی در تمامی رده‌های بسیج این ناحیه برگزار می‌شود.

جعفری افزود: با توجه به تقارن آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، در این هفته افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ بسته‌ معیشتی و تحصیلی در بین افراد نیازمند و دانش آموزان محروم توزیع خواهد شد.

او اظهار کرد: طی سال های اخیر حدود ۳۱۵ زندانی جرائم غیر عمد در قالب نذر رهایی با کمک خیرین و بسیجیان ناحیه بقیه الله (عج) شیراز آزاد شده اند که این کار در هفته دفاع مقدس امسال با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha