نایب رییس فدراسیون: پیش‌بینی کسب چهار مدال در ووشو بازی‌های آسیایی هانگژو را داریم

ارومیه - ایرنا - نایب‌رییس فدراسیون ووشو گفت: ورزشکاران کشورمان در این رشته بازی‌های آسیایی هانگژو بسیار با انگیزه هستند و پیش بینی می‌کنیم حداقل چهار مدال در این رقابت‌ها کسب کنیم.

زهرا ناطقی روز شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات ووشو آذربایجان‌غربی افزود: ورزشکاران ما در رشته ووشو با انگیزه بالا در رقابت‌ها حاضر هستند و هر چند میدان سختی بخصوص در رشته تالو به عنوان رشته اصلی میزبان برای ورزشکاران همه کشورهاست، با هدف دستیابی به مقام دوره قبلی و در وهله دوم ارتقای مدال وارد رقابت شده اند.

وی اضافه کرد: پیش بینی ما با توجه به وجود رشته ووشو و کوراش این است که به حداقل چهار مدال رنگین دست یابیم و در این خصوص کمیته ملی المپیک توقع زیادی از فدراسیون ووشو دارد.

نایب رییس فدراسیون ووشو ادامه داد: امروز شاهد رقابت نزدیک و تنگاتنگی در مجمع انتخاباتی هیات ووشو آذربایجان‌غربی بودیم که با انتخاب رییس جدید انتظار داریم هیات جدید با اجرای برنامه‌های مدنظر خود نسبت به قهرمان پروری و افتخارآفرینی و رشد بیش از پیش رشته ووشو در آذربایجان‌غربی اهتمام بیشتری داشته باشد

ناطقی اظهار کرد: توجه به استعدادیابی، برگزاری دوره‌های مختلف و دانش افزایی مربیان و داوری، توجه به شهرهای مختلف استان و عدالت محوری در نقاط مختلف استان جزو اولویت‌های هیات ووشو باشد.

وی گفت: اختصاص فضای ورزشی بیشتر به ووشو این استان یکی از مهم ترین موضوعاتی بود که در گفت و گو با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی انجام گرفت و این اتفاق رخ خواهدداد.

مجمع انتخاباتی هیات ووشو آذربایجان‌غربی با حضور زهرا ناطقی نایب رییس فدراسیون و سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار و سعید موسوی با کسب حداکثر آرا به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha