مسئولان زمینه حضور گسترده مردم را در انتخابات فراهم کنند+ فیلم

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز یزد گفت: مسئولان با تلاش و برنامه‌ریزی بیشتر و ایجاد اعتماد و امید زمینه مشارکت گسترده مردم را در انتخابات امسال فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام " عبدالرضا محی الدینی " شنبه شب در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز افزود: مهمترین ماموریت امسال باید برگزاری انتخاباتی فراگیر و پرنشاط باشد.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بسزایی در کشور برخوردار است و همه مردم و مسئولان باید در کنار هم با همدلی اقدام مناسب در این زمینه داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز با اشاره به اینکه یکی از وظایف معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، برگزاری انتخابات است بر لزوم همکاری مسئولان و مردم تاکید کرد.

محی الدینی بیان کرد: امنیت، سلامت و مشارکت سه توصیه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات است که همه مسئولان باید برای تحقق کامل آن اقدام لازم داشته باشند.

وی تاکید کرد: حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش رو موجب قدرت نظام مردمی و شکست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز هم بر اهمیت مشارکت مردم در صحنه و همکاری با مسئولان شهرستان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

در این جلسه با قدردانی از مصطفی زارع زاده به جای مهدی مصدق به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز معرفی شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha