۲ مهر ۱۴۰۲، ۰:۲۳
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85237297
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی: مذاکرات درباره عربستان بسیار پیچیده است

تهران-ایرنا-رسانه‌های رژیم صهیونیستی شنبه شب به نقل از ایلی کوهن وزیر امور خارجه این رژیم گزارش دادند که وی گفته که مذاکرات در باره عربستان بسیار پیچیده است.

به گزارش ایرنا، المیادین این خبر را به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

وی از سوی دیگر گفت که هرگز مسابقه تجهیز به سلاح هسته‌ای وجود نخواهد داشت و این توافق امنیت و ثبات در منطقه را تقویت خواهد کرد.

این اظهارات درحالی است که وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی شنبه شب به مناسبت روز ملی سعودی، این روز را به رهبران ریاض تبریک گفت.

این تبریک چند روز پس از اظهارات جوبایدن رئیس جمهوری آمریکا، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.

نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: بر این باورم که امکان توافق صلح با عربستان و با همکاری پرزیدنت بایدن وجود دارد.

از سوی دیگر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان نیز در گفت وگو با شبکه فاکس نیوز آمریکا اعلام کرد که کشورش هر روز برای برقراری روابط دیپلماتیک با اسرائیل نزدیک‌تر می‌شود.

وی همچنین گفت: واشنگتن پیشنهادی برای برقراری روابط با (رژیم) اسرائیل ارائه کرد و مذاکرات ادامه دارد و خوب است.

همچنین چند روز پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی از برقراری جلسه کاری میان مقامات این رژیم و عربستان در روزهای اخیر خبر داده و مدعی شدند که این جلسه صلح میان دو طرف را بررسی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha