۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85237365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین اخبار قضایی و انتظامی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا - شناسایی کلاهبردار اینترنتی، انهدام باند سارقان جاده‌ای و انهدام باند احشام از مهمترین خبرهای قضایی و انتظامی چهارمحال و بختیاری در روز یکشنبه دوم مهرماه است.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری از شهروند بروجنی در معامله زعفران خبر داد.

سرهنگ مرتضی عسگری با اعلام این خبر افزود: با توجه به ارسال شکایت یکی از شهروندان بروجنی به پلیس فتا، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و پلیسی خود را آغاز کردند و سرنخ‌هایی از هویت متهم به دست آوردند و با بررسی‌های بعدی وی را مورد شناسایی قرار دادند و متهم را دستگیر کردند.

انهدام باند سارقان جاده‌ای در شهرکرد

رییس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از دستگیری و انهدام باند سارقان به عنف جاده‌های در شهرستان شهرکرد خبر داد.

سرهنگ جعفر نفر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک دستگاه وانت نیسان در هنگام عبور از جاده‌های شهرستان، مراتب به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و پلیسی گسترده و رصدهای انجام داده در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند باند سارقان به عنف را شناسایی کنند.

نفر افزود: پس از شناسایی باند سارقان، دستورات قضایی اخذ و در عملیات ضربتی جداگانه سارقان در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و خودروی مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شد و پس از انجام دستورات قضایی متهمان با قرار بازداشت موقت راهی زندان شدند.

انهدام ۲ باند سرقت احشام و منازل

معاون دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری از انهدام ۲ باند سرقت احشام و منازل در استان خبر داد.

مهدی عسگری افزود: با صدور دستورات قضایی و در عملیات‌های جداگانه توسط ضابطین قضایی استان، ۶ نفر اعضای باند سرقت احشام و سه نفر اعضای باند سرقت منازل دستگیر و با صدور قرار تامین روانه زندان ‌شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha