دفاع مقدس روایت هشت سال صبر، عزت و همدلی است

تهران -ایرنا- رییس دانشگاه تربیت مدرس در پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نوشت: روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه تربیت مدرس، در پیام فرهاد دانشجو به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: هفته دفاع مقدس یادآور یکی از حماسه های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت و ایثار و استقامت مردان و زنانی است که به فرمان امام و مقتدای خویش، لبیک گفتند و حماسه های ماندگاری را بر تاریخ زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

در ادامه این پیام آمده است: آزادی، استقلال،‌ امنیت و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس است که خالصانه جان خود را در راه اسلام و ایران عزیز فدا کردند و نگذاشتند ذره ای از خاک پاک وطن به دست بیگانگان بیفتد.

دفاع مقدس روایت هشت سال صبر، عزت و همدلی است

دانشجو در پیام خود تاکید کرد: روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

در ادامه این پیام آمده است: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و تجدید میثاق دوباره با آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران به ویژه جامعه دانشگاهی تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال توفیق ادامه راه شهدا را مسئلت می نمایم.

وی در این پیام ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(حفظ الله تعالی) و با وحدت کلمه در جهت حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی گام برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha