۱۴ مدال رنگارنگ حاصل تلاش نمایندگان ایران در کاراته اپن فرانسه

تهران- ایرنا- پرونده نمایندگان کاراته کشورمان در مسابقات اپن فرانسه با ۱۴ نشان رنگارنگ بسته شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات بین‌المللی فرانسه در شرایطی امروز یکشنبه در شهر مارسی به پایان رسید که نمایندگان کاراته کشورمان با کسب ۵طلا، ۴نقره و ۵برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

در رده سنی ۱۲و۱۳ سال، آرمین ابراهیم آبادی نماینده وزن به اضافه ۵۰ کیلوگرم ایران نخستین نشان طلا کشورمان را بدست آورد.

در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم بزرگسالان، معصومه محسنیان با پیروزی ۳ بر ۱ برابر سوفیا کاردناس به نشان طلا رسید، زینب جعفر نژاد در فینال وزن منهای ۵۵ کیلوگرم ۴ بر صفر لوئیزا ابوریچ از الجزایر را شکست داد و طلایی شد.

مبینا کاویانی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم در فینال وندی ماسکورا ‌کلمبیایی را شکست داد و به نشان طلا رسید. تقابل دو نماینده کاراته کشورمان در فینال وزن منهای ۶۷ کیلوگرم مردان با برتری مهدی کیانی به پایان رسید.

علی مسکینی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، امیررضا برزویی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم و صالح اباذری نماینده وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم، نایب قهرمان شدند.

نفیسه عبدی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، زهرا علیزاده نماینده وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، سامان عدالتی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، حنانه صالحی در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم و بهنام دهقان زاده در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم صاحب گردن آویز برنز شدند.

مسابقات کاراته بین المللی مارسی از روز جمعه ۳۱ شهرویور ماه آغاز شد و امروز ۲ مهر ماه به پایان رسید. در این رقابت‌ها علاوه بر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی، تعدادی از کاراته کاهای کشورمان به صورت انفرادی شرکت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha