نخستین رویداد همرسانی فعالان اقتصاد خلاق با موزه‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود 

 تهران- ایرنا- موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نخستین «همرسانی» فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان را با موزه های دفاع مقدس برگزار می‌کند. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشنایی با ظرفیت‌های همکاری زیست‌بوم خلاق و دانش‌بنیان و باغ موزه‌ها، شناسایی استارتاپ‌های مرتبط با مفهوم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، احصاء نیازمندی‌های موزه دفاع مقدس و تامین آنها با محصولات و خدمات صنایع خلاق و دانش بنیان در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار اهداف این رویداد را شامل می‌شود.

مدیران خانه‌های خلاق و نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری استارتاپ‌های حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، استارتاپ‌های حوزه موزه داری و استارتاپ‌های قابل تعمیم به نیازمندی‌های موزه، مخاطبان این رویداد را تشکیل می‌دهند که محورهای آن تقویت و توسعه انتقال روایت دفاع مقدس است.

در این رویداد همچنین از بازی رومیزی جهانگرد نابغه رونمایی می‌شود.

نخستین رویداد همرسانی فعالان اقتصاد خلاق با موزه‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود 

برای ثبت‌نام کنندگان زیست‌بوم اقتصاد خلاق و دانش بنیان، ضمن تمهید بازدید از موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، همرسانی در یک نشست جمعی انجام خواهد شد.

این همرسانی روز پنجشنبه ۶ مهرماه در ساعت ۱۶در تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی شرق، خیابان سرو، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن قصر شیرین برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای نخستین همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان را با موزه های دفاع مقدس از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/ZYOoKVx۷ و یا شماره تماس: ۰۹۳۵۶۲۶۶۴۷۲ صورت می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha