فرزام: رقابت سختی با ویتنام و اندونزی داشتیم/ باید به سمت المپیک حرکت کنیم

هانگژو- ایرنا- سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: کسب مدال نقره برای ما بسیار ارزشمند بود چرا که حاصل تلاش شبانه‌روزی بانوان بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، افشین فرزام با اشاره به موفقیت کسب شده توسط بانوان قایقران و کسب مدال نقره تیمی در بخش روئینگ ۴ نفره بانوان اظهار کرد: خوشحالم که موفق شدیم دومین مدال نقره بازی‌های آسیایی را برای کاروان کشورمان کسب کنیم. این مدال ارزشمند است چون حاصل کار و تلاش شبانه‌روزی بانوان سخت‌کوش روئینگ است. ضمن اینکه سوای چینی‌ها که شرایط ایده‌آل ویژه‌ای داشتند برای قهرمانی، ما برای کسب مدال نقره، دو رقیب قدرتمند آسیایی دیگر یعنی ویتنام و اندونزی را کنارمان داشتیم. ولی با توکل بر خدا و تلاش ویژه بچه‌ها توانستیم هر دو مدعی آسیایی، خصوصا ویتنام را مقتدرانه پشت سر گذاشته و صاحب مدال ارزشمند نقره بازی‌های آسیایی شویم.

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان گفت: ویتنام قهرمان دوره گذشته بازی‌ها بود و شرایط عالی در روئینگ‌ بانوان دارد. ضمن اینکه ما هم ۴ دوره سابقه حضور در این رویداد را داشتیم که البته نتوانسته بودیم در ادوار قبل مثل امسال باقدرت در میدان مسابقه ظاهر شویم. به همین دلیل این مدال نقره ارزشمند در بازی‌های آسیایی هانگژو را تقدیم می‌کنیم به مردم ایران و امیدوارم که با این مدال دلشان را شاد کرده باشیم.

فرزام در پایان با تمجید از میزبانی ویژه و عالی چینی‌ها در این دوره از بازی‌های آسیایی هانگژو در خصوص برنامه آتی بانوان روئینگ‌ گفت: قطعا برنامه آتی ما در ۶ ماه آینده برای روئینگ بانوان ایران، کسب سهمیه المپیک است. امیدوارم با مدال‌های ارزشمندی که بانوان قایقرانی موفق شدند در هانگژو کسب کنند، مسئولان ورزش کشور توجه ویژه‌تری به ما داشته باشند تا بتوانیم در بهترین شرایط برای سهمیه المپیک بچه‌ها را مهیا کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha