دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد برتر کشور شد

یزد - ایرنا - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: طی ارزیابی که توسط وزارت کشور و از دفاتر شهری استانداری های سراسر کشور انجام شد، این دفتر توانست رتبه اول را کسب نموده و برتر کشور شود.

سید محمد رستگاری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: خوشبختانه دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد در ارزیابی سال ۱۴۰۰ وزارت کشور نیز رتبه دوم را کسب کرده بود که در ارزیابی سال ۱۴۰۱ با یک پله ارتقا توانست رتبه اول کشور را کسب نماید .

وی ادامه داد: همچنین در دولت سیزدهم برای اولین بار به روز رسانی رتبه بندی شهرداری های استان در دستور کار قرار گرفت و انجام شد که این اقدام اثرگذاری بسیار زیادی در بودجه و همچنین جذب کمک های ستادی دارد و امسال به روز رسانی و تجهیر خودرویی و حمل و نقل عمومی شهردای ها نیز انجام شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد برتر کشور شد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: برنامه پنج ساله شهرداری ها در حال نهایی شدن است و طرح جامع پسماند شهرستانها و ادامه تامین ماشین آلات خدماتی ، تکمیل ناوگان حمل و نقل عمومی ، تامین قیر مورد نیاز برای اجرای پروژه های شهرداری ها ، تامین نیروی انسانی شهرداری ها ، تسهیل در روند سرمایه گذاری و تامین درآمد پایدار شهرداری ها از دیگر اقدامات انجام شده این دفتر در سالجاری است.

رستگاری اظهار داشت : در حال حاضر در استان یزد ۲۴ شهرداری فعالیت دارد و به مردم خدمات رسانی می کند که شهرداری یزد درجه ۱۱ و شهرداری های تازه تاسیس نیز درجه یک را دارند و در شهرستانها و بخش های مختلف شاهد خدمت رسانی گسترده در بخش های مختلف استان هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha