هتل های بزرگراه چمران تهران

تهران شهری است که افراد زیادی به آن سفر می‌کنند و سفرهای کاری و تفریحی زیادی به مقصد تهران صورت می‌پذیرد. این شهری گردشی در خود هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی دارد تا با آنها پذیرایی مهمانان باشد. خیابان‌های معروفی در تهران هست که هرکدام در خود بهترین هتل‌ها را دارند که یکی از آنها بزرگراه شهید چمران است که در فضایی مرغوب در شهر تهران واقع شده است.

بزرگراه چمران که در گذشته با نام بزرگراه پارک وی شناخته می‌شد یکی از بزرگراه‌های شمالی - جنوبی تهران است. طول این بزرگراه ۱۲ کیلومتر است که از شمال تهران آغاز سده و در خیابان توحید پایان می‌پذیرد. بزرگراه شهید چمران یکی از بزرگ‌ترین بزرگراه‌های تهران است که به شما امکان می‌دهد در این محدوده نقاط زیاد گردشگری را می‌توانید پیدا کنید.

در پارک آب و آتش به تفریح بپردازید و به بوستان و پل طبیعت که مهمترین جاذبه تهران است سری بزنید. همچنین دیگر بوستان‌های زیادی که در این منطقه وجود دارد را ببینید از ده ونک گرفته تا ولنجک.

بزرگراه چمران بخشی اداری تجاری در شهر تهران محسوب می‌شود که با واقع شدن نمایشگاه بین المللی تهران جذابیت بیشتری پیدا کرده است. به همین دلیل است که گردشگران داخلی و خارجی زیادی در این بزرگراه آمد و شد می‌کنند. محله‌های شهرک غرب، ونک، ملاصدرا، امیرآباد، گیشا، شهرآرا و ستارخان و توحید در مسیر این بزرگراه قرار دارند. در این بخش قصد داریم به معرفی هتل های تهران که در بزرگراه چمران قرار دارند و بررسی کیفیت و خدمات آنها بپردازیم.

هتل آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی یکی از هتل‌های مشهوری که در بزرگراه چمران قرار داشته و مورد توجه بسیاری از گردشگران است. این هتل ۵ ستاره که دارتی ۲۵ طبقه است انواع امکانات بین المللی و درجه یک را به مسافران خود ارائه می‌دهد و با بهترین امکانات از میهمانانش پذیرایی می‌کند. ‌

هتل های بزرگراه چمران تهران

این هتل ۵ ستاره دارای ۸ نوع طراحی مختلف اتاق و چیدمان مختلف است که سلایق مختلف را در نظر گرفته است و به ارائه خدمات پرداخته است. این هتل دارای اتاق‌های سینگل(یک نفره)، توئین(دوتخته با تخت مجزا)، دبل(دونفره با یک تخت)، اتاق ویژه کم توانان (معلولین)، سوئیت‌های جونیور، رویال دوبلکس و پرزیدنتال طراحی‌های مختلف اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل است.

هتل پارسیان آزادی علاوه بر دارا بودن انواع تالارها برای اجرای مراسمات مختلف، دارای سالن‌های چند منظوره نیز هست که ظرفیت آن ۶۰۰ نفر به‌صورت یک‌جا و ۱۳۰۰ نفر برای کل سالن‌ها را دارد. رستوران پارسه، رستوران سرو، رستوران پارمین و رستوران ژاپنی کنزو انواع رستوران‌های هتل آزادی هستند که خاطره شبی خوش را برای شما رقم می‌زنند. برای رزرو هتل آزادی تهران می‌توانید از انواع سایت‌های گردشگری این کار را انجام دهید.

هتل استقلال تهران

هتل ۵ ستاره استقلال که همان هیلتون سابق است هتلی است بین المللی با امکانات زیاد و ویژه. این هتل که در بزرگراه شهید چمران واقع شده است مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. این هتل ۵۵۲ اتاق مجهز دارد که با طراحی‌های مجلل و زیبا به مسافران ارائه شده است.

در مورد امکانات هتل پارسیان استقلال باید بدانید که همه خدمات یک هتل درجه یک را داراست. امکاناتی مانند: چند رستوران شیک، انواع کافه‌ها، سیستم لابی، صندوق امانات و پذیرش، لاندری یا همان خشکشویی، تهویه مطبوع در همه طبقات، فضای بازی، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، ماساژ، سیستم آسانسور در طبقات، نمازخانه در لابی، هشدار آتش سوزی و حریق در فضا و اتاق‌ها، آژانس تاکسی سرویس، اتاق فکس و روزنامه پرینت، سرویس ایرانی و فرنگی، اتاق چمدان، سیستم واکس، خدمات بیدارباش، سیستم صوتی و تصویری در لابی، تالار، اتاق سمینار، اتاق جلسات.

هتل های بزرگراه چمران تهران

هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین هتلی است که در بزرگراه چمران قرار دارد و دارای ۴ ستاره است و از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل دارای ۱۵۶ اتاق مجهز و مجلل است.

در مورد امکانات هتل پارسیان اوین باید بدانید که همه خدمات یک هتل درجه یک ۴ ستاره را دارد. امکاناتی مانند: چند رستوران، صندوق امانات و پذیرش، تهویه مطبوع در همه طبقات، استخر، اسپا، جکوزی، سیستم آسانسور در طبقات، هشدار آتش سوزی و حریق در فضا و اتاق‌ها، آژانس تاکسی سرویس، سرویس ایرانی و فرنگی، اتاق چمدان، خدمات بیدارباش، تالار، اتاق جلسات، عکاسی، کتابخانه، فروشگاه صنایع دستی و...

هتل تاج محل تهران

هتل تاج محل در بزرگراه شهید چمران و خیابان شیخ بهایی واقع شده است. این هتل ۵‌ ستاره در سال ۱۳۸۰ ساخته شده است. این هتل همانطور که از اسمش مشخص است طراحی و نمایی هندی دارد و انواع خدمات ویژه را ارائه می‌دهد. این هتل امکانات زیادی دارد که برخی از خدمات اتاق آن شامل: برج میلاد، پل طبیعت، پارک آب و آتش، برج آزادی، مراکز اداری و درمانی از مراکزی است که در این محدوده قرار دارد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha