نفرات برتر رقابت های تیرو کمان فارس در هفته دفاع مقدس مشخص شدند
مسابقات تیرو کمان استان فارس

شیراز -ایرنا- رقابت های تیرو کمان استان فارس با عنوان بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تعیین نفرات برتر پایان یافت.

رییس هیات تیرو کمان فارس دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود:‌ در این رقابت ها ۴۵ کماندار از شهرستانهای فارس و همچنین تیم جم بوشهر به عنوان میهمان در ۲ رشته کامپوند و ریکرو در بخش بانوان و آقایان با هم به رقابت پرداختند.

علی روزیطلب ادامه داد:‌ دررشته ریکرو آقایان و در رده سنی بزرگسالانٰ، امین دولتخواهی از کازرون، سینا کهزادی از شیراز و فرهاد زارع از مرودشت به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش بانوان هم کیمیا میرزاخانی از شیراز نشان طلا گرفت،‌ مریم فروزان از شیراز به مدال نقره رسید و نیلوفر فرج پور از داراب هم به مدال برنز بسنده کرد.

رشته کامپوند

وی اضافه کرد:‌ همچنین در رشته کامپوند آقایان، فرید رزمی از شیراز بر سکوی قهرمانی ایستاد،‌ امیرعلی اطمینانی از مرودشت نایب قهرمان شد و محمدطاها دانش از شیراز هم عنوان سوم به خود اختصاص داد و در بخش بانوان هم فاطمه بختیاری از شیراز اول شد،‌ فرشته روانشاد از گراش به مقام دوم رسید.

رده سنی نوجوانان

رییس هیات تیرو کمان فارس ادامه داد :‌ در رده سنی نوجوانان و در رشته ریکرو آقایان،‌ علی اکبر خنجری از شیراز، محمد مهدی ناظمی از داراب و بهزاد بلارک از شیراز به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش بانوان هم آیسا یگانه فر از جهرم به مقام نخست دست یافت،‌ مهرسا باقری از جهرم بر سکوی دوم ایستاد و زهرا خلیلی از داراب هم سوم شد.

همچنین در رشته کامپوند آقایان و در رده سنی نوجوانان، مهدی روستا از داراب به مقام اول رسید،‌ پارسا رکنی از شیراز و امیررضا شهابی از جم بوشهر هم به ترتیب دوم و سوم شدند و در بخش بانوان، فاطمه پور حسنی از داراب نشان طلا را بر گردن آویخت،‌ غزل فتاحی از گراش نشان نقره گرفت و یاس اسدی از جم بوشهر به مدال برنز بسنده کرد.

قضاوت این مسابقات را وحید کریمی اصل، سارا بنیانی، زهرا رعیتی و فرید رزمی بر عهده داشتند و محمد فلاح هم مسوول کمیته مسابقات بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha