سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران فارس فراخوان شد

شیراز-ایرنا-مدیریت امور اجتماعی اداره‌کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه برای رقابت در سی و پنجمین جشنواره امتنان امسال از ابتدای مهرماه آغاز و به مدت یکماه ادامه دارد.

قدر خادم الحسینی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تولید در کشور و نامگذاری سال به عنوان "مهار تورم، رشد تولید " افزود: شناسایی و معرفی کارگران،گروه های کار نخبه و واحدهای نمونه می‌تواند به افزایش انگیزه، رونق تولید و بهبود فضای کار و تلاش و ارتقاء فرهنگ کار در جامعه منجر شود.

وی ادامه داد: جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید رخدادی بزرگی در راستای تکریم و تجلیل از جامعه کار و تولید است که با خط مشی ساختار یافته و با بهره گیری از نظرات صاحبنظران و ذینفعان در چارچوب ضوابط و قواعد تعریف شده و هر ساله برگزار می‌شود.

خادم الحسینی اضافه کرد: مهلت ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای تولید استان فارس از اول مهرماه امسال آغاز و تا یکم آبان ۱۴۰۲ ادامه دارد و متقاضیان جامعه کار، تلاش و تولید فارس می‌توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.emtenan.mcls.gov.ir//https ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات برگزار خواهد شد،خاطرنشان کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه ذکر شده، شاخص‌های مربوط به هر بخش را مطالعه و براساس آن مدارک و مستندات خود را جهت داوری و ارزیابی بارگذاری و ثبت نام کنند.

مدیریت امور اجتماعی اداره‌کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس با بیان اینکه بعد از اتمام فرآیند ثبت نام و براساس شاخص‌ها و بازدیدهای حضوری و میدانی در هر بخش ، نفرات برتر مشخص و برای رقابت در مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

وی در پایان اعلام کرد که از نفرات و واحدهای برتر استانی و کشوری در روز جهانی کارگر تجلیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha