مقانلو: زورمان به داوری نرسید/ حق حاجی‌موسایی طلا بود

هانگژو- ایرنا- سرمربی تیم ملی تکواندو مردان ایران، گفت: حق مهدی حاجی‌موسایی رسیدن به مدال طلا بود اما زورمان به داوری نرسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، بیژن مقانلو درباره رسیدن مهدی حاجی‌موسایی به مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: مهدی باید طلا می‌گرفت، اما به هر حال بازی‌های آسیایی است و حساسیت خاص خودش را دارد. آنجایی که سه امتیاز را دادند واقعاً نماینده کره جنوبی، هوگوی بازیکن ما را گرفته بود، ولی ما باید روی بازی متمرکز می‌شدیم. حاجی‌موسایی از صبح برای این مدال زحمت کشیده بود.

وی در مورد داوری مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت: همانطور که گفتم حق مهدی طلا بود، ولی زورمان به داوری نرسید. این مدل داوری هم جزو مسابقات است و برخی اوقات پیش می‌آید و ما زورمان نمی‌رسد.

سرمربی تیم ملی تکواندو، خاطر نشان کرد: مسابقات برای ما تمام نشده است. در روزهای آینده نماینده داریم که امیدواریم بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم. حاجی‌موسایی هم باید خودش را برای روزهای آینده آماده کند، چون مسابقات مهم گرندپری را داریم. در ادامه بازی‌های هانگژو کار سخت خواهد بود، چون همه آمدند که مدال بگیرند.

مقانلو در مورد کیفیت میزبانی بازی‌ها، گفت: چین همیشه میزبان خوبی است و این دوره هم میزبانی شایسته‌ای داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha