۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85238667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان ۱۲۰ میلیارد ریالی خودرو در البرز  

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو با هفت فقره سرقت در این استان خبرداد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "حمید هداوند" روز دوشنبه گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروهای ماکسیما و مزدا ۳ در مناطق مختلف شهر کرج، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که سارقان در یک گروه پنج نفره ابتدا یک دستگاه خودرو ماکسیما را به سرقت برده و با استفاده از آن اقدام به دیگر سرقت ها می کردند.
رییس پلیس البرز اضافه کرد: پس از بررسی‌های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی شد که این سارقان به تازگی از زندان آزاد شده و با تشکیل باند در زمینه سرقت خودرو فعالیت دارند.
هداوند با بیان اینکه مخفیگاه سارقان در شهرهای تهران، چهارباغ و کرج شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، گفت: در تحقیقات تکمیلی متهمان به انجام ۱۰ فقره سرقت خودروهای ماکسیما ، مزدا ۳ و زانتیا و چهار فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت مغازه و ۲ فقره سرقت بار کامیون‌های در حال تردد در محورهای مواصلاتی استان های تهران، البرز و قزوین اعتراف کردند.
هداوند با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند سرقت حدود ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، بیان کرد: تلاش برای شناسایی مالباختگان این پرونده همچنان ادامه دارد.

دستگیری باند کلاهبرداران تلفنی در داخل و خارج زندان درالبرز

دستگیری سارقان ۱۲۰ میلیارد ریالی خودرو در البرز  


جانشین فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی در داخل و خارج زندان و کشف ۳۰ فقره کلاهبرداری خبر داد .

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در هفته های اخیر چندین پرونده با موضوع کلاهبرداری تلفنی در دادسرای ناحیه ۲ شهرکرج تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس فتا استان البرز ارجاع شد.
وی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود، کلاهبردار با تماس تلفنی با شاکیان، و اعلام این مطلب که در مسابقات تلویزیونی به صورت شانسی برنده جایزه شده اید و با شیوه های متقلبانه اقدام به دریافت رمز همراه بانک مالباختگان کرده و حساب شان را خالی می کردند.
جانشین فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اینکه با ردگیری وجوه کلاهبرداری شده ۲ زن که در زمینه پولشویی از طریق خرید سکه و طلا فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد : در تحقیقات تکمیلی از متهمان سه سرشبکه باند کلاهبرداری که در داخل زندان اقدام به کلاهبرداری تلفنی می کردند شناسایی و با هماهنگی قضایی به پلیس فتا منتقل شدند.
وی اضافه کرد: با انتقال یکی از سرشبکه ها به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف و اظهار کرد، تا کنون ۱۰ فقره کلاهبرداری به همین شیوه با همدستی یکی از دوستانش مرتکب شده است.
نادربیگی گفت : تاکنون ۳۰ نفر از مالباختگان این پرونده در سراسر کشور شناسایی شده اند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.


توهم منجر به قتل جوان ۲۰ ساله درکرج شد

دستگیری سارقان ۱۲۰ میلیارد ریالی خودرو در البرز  


رییس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که به دلیل توهم ناشی از مصرف مواد روانگردان شیشه اقدام به قتل یک جوان ۲۰ ساله کرده بود، توسط کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "حکمت الله شجاعی" اظهارکرد : به دنبال اعلام مفقودی یک جوان ۲۰ ساله که به منظور پیدا کردن شغل به شهرستان کرج آمده بود، بررسی موضوع در دستور کار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات تخصصی پلیسی صورت گرفته مشخص شد که این فرد در روز مفقود شدنش در یکی از پارک های شهر کرج با یک فرد معتاد آشنا شده و به همراه او به منزلش رفته است.
شجاعی اضافه کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این شخص به دلیل توهم ناشی از مصرف روانگردان شیشه اقدام به قتل جوان ۲۰ ساله کرده است.
وی گفت: در ادامه با همکاری قاتل جسد مقتول که در یک خانه مخروبه دفن شده بود کشف و برای انجام تحقیقات تخصصی به پزشکی قانونی منتقل شد.


دستگیری عاملان درگیری خیابان اهری فردیس

دستگیری سارقان ۱۲۰ میلیارد ریالی خودرو در البرز  


فرمانده انتظامی فردیس گفت: چهار نفر از عاملان اصلی درگیری خیابان اهری فردیس که با ایجاد نزاع خیابانی باعث اختلال در آرامش و امنیت مردم شده بودند، در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ "کامران ملکی" اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری و نزاع خیابانی توسط چند نفر از اوباش خیابان اهری فردیس؛ بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ فردیس به محل اعلامی اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل مورد نظر مشخص شد که تعدادی از اوباش منطقه به علت اختلافات شخصی با فردی ناشناس درگیر شده و در حال قدرت نمایی هستند.
ملکی اضافه کرد : با ورود ماموران به موضوع، چهار نفر از عاملان اصلی درگیری در یک عملیات ضربتی در محل دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha