۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85238802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرش قرمز دولت برای سرمایه گذاران طرح های ورزشی در کلانشهر کرج پهن است

کرج - ایرنا - سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج گفت: براساس تدابیر اتخاذ شده در ستاد بازآفرینی شهری سرمایه گذاران طرح های ورزشی در بافت های فرسوده از معافیت ها و امتیازات تشویقی برخوردار می شوند و دولت برای استقبال از سرمایه گذاری در این حوزه فرش قرمز پهن کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " یحیی رمضانی" روز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان کرج با اشاره به استقرار برندهای صنایع ملی در استان افزود: ۱۶۰ شرکت صنعتی صاحب نام کشور در کرج استقرار دارند که از بستر تبلیغات ورزشی می توانند جایگاه ویژه ای را برای حمایت از قهرمانان و ورزشکاران این استان ایجاد کنند.

وی گفت: استان البرز با ۹۳.۵ درصد تراکم جمعیتی شهرنشین ترین استان کشور محسوب می شود و همین روند در سرانه های ورزشی این استان نیز با اختصاص ۴۳ سانتی متر فضا برای ورزش تسری یافته است.

رمضانی با تاکید بر لزوم توسعه فضاها برای فعالیت های اجتماعی و ورزشی جوانان افزود: تمام دستگاه های اجرایی کرج باید امکانات ورزشی خود را برای استفاده عموم جوانان به ویژه در ایام اوقات فراغت به میدان بیاورند.

وی بیان کرد: استعدادیابی ورزشی نیز مولفه های مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و مسوولان امر در جریان توسعه فعالیت های ورزشی شناسایی نخبگان ورزشی را نیز در دستور کار قرار دهند.

سرپرست فرمانداری ویژه کرج ادامه داد: مدیران استفاده از اعتبارات ورزشی را برای توسعه زیرساخت ها مورد توجه قرار دهند.

رمضانی گفت: نباید شاهد این باشیم که درب فضاهای ورزشی بسته باشد و تمامی مجموعه های ورزشی و دستگاه ها امکانات اردوگاهی و فضاهای مناسب خود را به این امر اختصاص دهند.

سرپرست فرمانداری کرج یادآورشد: کسب مدال های رنگارنگ ورزشکاران البرزی در شرایط تحریم ها حاکی از ظرفیت های بالقوه ورزشی در این استان است و با مدیریت جامع و ساماندهی شده می توان این پتانسیل ها را توسعه بخشید.

فرش قرمز دولت برای سرمایه گذاران طرح های ورزشی در کلانشهر کرج پهن است

۷۰ هزار نفر به آمار بیمه شدگان ورزشی کرج اضافه شد

وی افزود: طی یکسال اخیر ۷۰ هزار نفر از جوانان به آمار بیمه شدگان ورزشی اضافه شده اند که این روند نیز مبین استقبال جوانان برای حضور در میادین ورزشی است.

سرپرست فرمانداری کرج گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان، نیازهای ورزشی مناطق کم برخوردار کرج را احصا و جهت طرح و پیگیری موضوع در قرارگاه اجتماعی به فرمانداری کرج اعلام نماید.

وی یادآورش: طی ۲ سال اخیر زمین های چمن مصنوعی برای جوانان و نوجوانان در این مناطق ایجاد شد که بخشی از نیازها را جبران کرد.

فرش قرمز دولت برای سرمایه گذاران طرح های ورزشی در کلانشهر کرج پهن است

رمضانی با اشاره به حضور قهرمانان آسیایی و پارالمپیک ملی و بین المللی در کرج گفت: با حمایت شهرداری و شوراهای اسلامی شهرها تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه کرج قطب بسیاری از ورزش ها می باشد، افزود: از ظرفیت های خیرین نیز می توان همانند نهضت مدرسه سازی برای توسعه و رونق رشته های مختلف ورزشی در سطح شهرستان استفاده کرد.

سرپرست فرمانداری کرج با تاکید بر ضرورت احداث خانه های ورزش روستایی در کرج گفت: با حمایت بخشداران برنامه های فرهنگی و ورزشی در روستاهای کرج برگزار می شود.

وی در ادامه با تاکید بر گسترش ورزش های همگانی افزود: این ورزش بواسطه گروهی بودن، اجباری نبودن و تنوع بالا قابلیت ترویج و توسعه را دارد.

در نشست امروز ستاد ساماندهی امور جوانان کرج علاوه بر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، روسای هیات های ورزشی نیز در بخش های مختلف گزارشی از فعالیت های فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان کرج ارایه دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha