۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85238837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه فتح قله‌ها در بیدخت بیرجند گشایش یافت

بیرجند - ایرنا - نمایشگاه «فتح قله‌ها» به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور معاونان استاندار خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) و دیگر فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی در منطقه "بیدخت" بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان‌ جنوبی روز دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس گفت: آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

سردار محمدرضا مهدوی افزود: بازسازی عملیات والفجر ۹ از بخش‌های نمایشگاه است که فرصتی برای آشنایی مردم با دلاوری غیور مردان این سرزمین در جبهه محسوب می‌شود.

نمایشگاه فتح قله ها در منطقه بیدخت بیرجند گشایش یافت

وی اظهار کرد: عملیات والفجر ۹ در غرب کشور بود که گردانی از خراسان جنوبی اعزام و همه ارکان از بیرجند سازمان دهی شدند و تعداد زیادی نیز به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی عنوان کرد: دیگر حوادث تاریخ انقلاب و کشور هم در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.

وی گفت: از همه دستگاه‌های اجرایی که در برگزاری نمایشگاه همکاری داشتند باید تقدیر کرد چرا که هماهنگی و برنامه ریزی آن از ابتدای امسال تاکنون ادامه داشته است.

نمایشگاه فتح قله ها تا پایان هفته جاری انتهای خیابان غفاری در منطقه بیدخت بیرجند دایر و از ساعت ۱۶ الی ۲ به روی علاقه مندان باز است.

در این نمایشگاه غرفه‌هایی توسط اقشار مختلف بسیج با هدف ارائه گزارش عملکرد و خدمات مرتبط برپا شده است.

استقرار تجهیزات نظامی نیروهای مسلح خراسان جنوبی از مهمترین بخش‌های این نمایشگاه است که مورد اقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

نمایشگاه فتح قله ها در منطقه بیدخت بیرجند گشایش یافت

۲۴ مقطع تاریخی بعد از دفاع مقدس هم در نمایش رزمی بعد از نماز مغرب و عشا به نمایش گذاشته شد.

برخی از دستگاه‌های اجرایی نیز در حاشیه این نمایشگاه میز خدمت برپا کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha