۷۰۰ واحد مسکونی محرومین شهر شیراز مرمت شد

شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: با مشارکت و همراهی شورا و شهرداری شهر شیراز و قرارگاه امنیتی و اجتماعی احمد بن موسی (ع)، طی سال گذشته تاکنون ۷۰۰ منزل و واحد مسکونی مربوط به محرومین در شیراز مرمت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار یدالله بوعلی، عصر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: این ۷۰۰ واحد مربوط به یک هزار واحدی است که سال گذشته پیشنهاد آنرا مطرح کردیم و از سوی شورا و شهرداری تصویب و تایید شد.

سردار بوعلی ادامه داد: برای هر واحد مسکونی یک میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و ۳۰۰ واحد مسکونی باقیمانده نیز به سرعت مرمت خواهد شد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این، یک هزار واحد دیگر هم پیش بینی شده که طی یکی دو هفته آتی قرارداد آن با شهرداری شیراز امضا خواهد شد که انجام این کار در محلات بسیار می تواند موثر و موجب رضایتمندی مردم شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: در شهر شیراز اقداماتی که در حوزه محرومیت زدایی انجام می‌دهیم با محوریت شهرداری و کمک و همراهی شورای اسلامی شهر شیراز است.

۷۰۰ واحد مسکونی محرومین شهر شیراز مرمت شد

وی گفت: در بحث محرومیت زدایی در استان سه قرارگاه داریم که یکی تحت عنوان قرارگاه محرومیت زدایی استان فارس به ریاست استاندار و با مشارکت همه دستگاه ها و محوریت بسیج سازندگی در زمینه رفع محرومیت از تمام شهرستان های استان به جز شهر شیراز فعالیت دارد.

سردار بوعلی افزود: در کنار این قرارگاه دیگری تحت عنوان قرارگاه پیشرفت و آبادانی فعالیت دارد که در ۶ شهرستان ممسنی، کوهچنار، استهبان، خفر، اقلید و خرم بید در هر یک از این شهرستان یک دهستان محروم هدف قرار داده شده که در آنجا در ابعاد مختلف کار عمرانی و آبادانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: قرارگاه سوم نیز قرارگاه صیانت از حرم اهل بیت (ع) است که در حوزه سیاست گذاری با حضور مسئولان استانی و مسئولان شهر شیراز به ریاست استاندار تشکیل می‌شود که مصوبات این قرارگاه در شیراز توسط قرارگاه احمد بن موسی (ع) اجرا می شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس اظهار کرد: یکی از کارهایی که ما در سطح شهر شیراز از سال گذشته شروع کرده ایم بحث مسکن است و برای اولین بار در شهر شیراز توسط شورا و شهرداری موضوع محرومیت زدایی به شکل خاص و ویژه تحت عنوان یک راهبرد و اولویت مورد توجه شورا و شهرداری قرار گرفت که قابل تحسین و تقدر است.

سردار بوعلی اظهار کرد: در شهرستان شیراز ۹۹ روستا وجود دارد که معابر آنها خاکی است که سپاه در این زمینه ورود کرد و با کمک بنیاد مسکن، فرمانداران و دهیاران یک میلیون متر مربع آسفالت را برای این ۹۹ روستا در دستور کار قرار داد که در یک ماه گذشته ۳۰۰ هزار متر مربع آن آسفالت شده و ظرف ۲ تا سه ماه آینده باقیمانده معابر مذکور نیز آسفالت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha