فرمانده هنگ مرزی: امنیت پایدار در قصرشیرین برقرار است

قصرشیرین - ایرنا - مرزبان درجه یک و  فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین تاکید کرد که به برکت جان فشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تلاش کنونی مرزبانان جمهوری اسلامی؛ امنیت و آرامش پایدار در مرزهای این شهرستان برقرار است.

سرهنگ محمد باقر نجفی نژاد روز سه شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح قصرشیرین در محل هنگ مرزی این شهرستان واقع در غرب استان کرمانشاه با تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری دلاوری های رزمندگان افزود: افتخار می کنیم که پا در رکاب ولایت برای دفاع از تمامیت ارضی و آرمان های والای نظام ایستاده ایم و در این راه آماده جانفشانی هستیم.

وی تصریح کرد: امنیت پایدار مرزها از جمله در قصرشیرین به برکت آمادگی و حضور همیشه با صلابت و چشمان تیزبین و بیدار نیروهای مسلح است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امروز ایران به برکت خون شهدا در اوج قدرت و اقتدار است و هیچ ابرقدرتی جرات جسارت به کشورمان را ندارد و نباید فراموش کنیم از کجا به کجا رسیدیم.

محمد نجفی افزود: امنیت امروز در مرزها و آرامشی که در شهرستان قصرشیرین و دیگر نقاط کشور برقرار است مرهون ایثار کسانی است که در جبهه های جنگ آرامش را از خود گرفتند، همانانی که از غرب تا جنوب در بیابان های گرم خوزستان تا کوه های سره به فلک کشیده سرد کردستان با تبعیت از ولی امر زمان خود خوش درخشیدند و جنگیدند تا امروز شاهد اقتدار کشورمان در عرصه بین الملل باشیم.

در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح قصرشیرین اعضای شورای تامین، جمعی از مسوولان و ایثارگران این شهرستان حضور داشتند.

گفتنی است قصرشیرین به عنوان نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس ۸۶۰ شهید، ۲ هزار جانباز و یکصد آزاده تقدیم کشور کرده است.

قصرشیرین در مقطعی از جنگ تحمیلی به تصرف نیروهای بعثی درآمد بطوریکه صدام حسین شخصا در مرکز این شهرستان حضور یافت.

قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت افزون بر ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha