غفلت از یاد شهدا و دفاع مقدس ظلم به خودمان است

شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: اگر هر ایرانی از یاد شهدا و افتخارات ملت ایران در دوران دفاع مقدس غافل شود به خود ظلم کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، عباسعلی رضایی روز سه‌شنبه در نشست شورای معاونین این اداره کل با تبریک طلیعه چهل و سومین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حفظ دستاوردهای شهدا، ایثارگران و همه ملت ایران یک اصل اساسی و موکد است که رهبری معظم انقلاب بارها در فرمایشاتشان بر آن تاکید داشتند.

این مسئول ادامه داد: جنگ تحمیلی به همه دنیا ثابت کرد که ملت ایران با هر دین و مذهب و گرایش سیاسی در دفاع از کشورشان در کنار هم مقابل دشمنان می‌ایستند.
وی دوران دفاع مقدس را نمادی از اثبات "ما می‌توانیم"در کشور یاد و خاطرنشاذن کرد: ملت ایران با دست خالی ولی با ایمان قوی در جبهه‌ها ایستاد و پیروز شد؛ امروز هم ملت ایران آگاه و بصیر در برابر توطئه‌ها مقاومت می کند و با همان روحیه‌ جهاد و مقاومت، ولایتمدارانه پای آرمان‌های امام (ره) و شهیدان ایستاده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه خدمت در نهاد انقلابی بنیاد فارغ از شعارزدگی و با نگاه تسریع در انجام امور مربوط به ایثارگران صورت پذیرد، تاکید کرد: اگر ایثارگری به ما مراجعه کرد، درخواست ایشان باید با کمال احترام و شایستگی در کوتاهترین زمان و در چهارچوب قانون انجام شود و همه ما موظفیم تا ایثارگران را تکریم کنیم.

پیش از سخنان مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران، سید محمدرضا صالحی و طاهره تبیرئی در حوزه‌های توسعه و فرهنگی گزارشی از چالش‌ها و مشکلات مطرح و مدیرکل راه‌کارهای لازم را بیان کردند.
در پایان این نشست مصطفی قاسم‌پور با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات این اداره کل معرفی و از خدمات مرتضی انصاری‌فر قدردانی شد.

اداره کل بنیاد شهید و ا مور ایثارگران شهرستانهای استان تهران ٢٢ هزارو ٣٣٧ جانباز، یکهزار و ٣٨٨ آزاده و هشت هزار و ٧٠٠ شهید را تحت پوشش خود دارد و همچنین وجود ۲۸ خانواده داری سه فرزند شهید و ۹۸ شهید شاخص از دیگر افتخارات این اداره کلب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha