بیش از ۱۵۰۰ کارت سوخت متخلف در چابهار مسدود شد

چابهار- ایرنا- ‎مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه چابهار(جنوب سیستان و بلوچستان) گفت: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ کارت سوخت متخلف از ابتدای سالجاری پس از شناسایی، مسدود و مشمول اعمال جریمه شدند.

سید کیومرث کمالیار روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: پایش کارت های سوخت در مجاری عرضه منطقه چابهار در حال انجام بوده و تمهیدات لازم در خصوص انجام پایش و کنترل در مجاری عرضه اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: اعمال کنترل و نظارت دقیق بر تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی با توجه به شرایط حساس نقاط مرزی در مقطع کنونی یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های شرکت در راستای حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی است.

‎مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه چابهار ادامه داد: با توجه به نوسانات نرخ ارز و حجم بسیار گسترده قاچاق فرآورده‌های نفتی، طرح کنترل و پایش کارت‌های سوخت از ابتدای شهریور ماه در حال اجراست.

بیش از ۱۵۰۰ کارت سوخت متخلف در چابهار مسدود شد

‎وی بیان کرد: تیم‌های پایش در منطقه متشکل از کارکنان علاوه‌بر حضور فیزیکی در مجاری عرضه، کنترل دوربین‌های پلاک خوان و نیز دوربین‌های مداربسته جایگاه‌ها و نیز ثبت دستی پلاک‌های ورودی به جایگاه‌ها، به صورت کاملا دقیق تمامی اتفاقات مجاری عرضه را زیر نظر گرفته و با متخلفان برخورد می‌شود.

کمالیار ضمن تاکید بر استمرار کنترل و نظارت بر جایگاه‌ها خاطرنشان کرد: با هرگونه سوء استفاده از کارت‌های اشخاص غیر و یا استفاده از کارت‌های مهاجر توسط سوداگران و قاچاقچیان که سبب خلل در امر خدمت رسانی به مردم شود شدیدا برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، منطقه چابهار از مناطق راهبردی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۳۶۰ کیلومتر مرز آبی و حدود ۲۵۰ کیلومتر مرز خاکی، سه ناحیه مرکزی، ایرانشهر و نیکشهر و ۵۴ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، سوخت جنوب استان سیستان و بلوچستان را تأمین می‌کند، ضمن اینکه وظیفه تأمین نفت‌گاز بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ قایق و شناور باری و صیادی را به‌عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

چابهار، تنها بندر اقیانوسی ایران نیازمند ۱۵ جایگاه جدید توزیع سوخت

بهبود ترافیک در جایگاه سوخت پایانه‌بار چابهار؛ لزوم توجه به افزایش سهمیه

معاون فرماندار: کارت‌های سوخت در چابهار از حالت کُدینگ خارج شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha