۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85239268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۲ برنامه به مناسبت هفته وحدت در کردستان برگزار می‌شود

سنندج- ایرنا- مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: همزمان با هفته وحدت و ولادت پیامبر اسلام(ص)، ۴۲ برنامه با محوریت مردم در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سعید عسگری روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته وحدت در سنندج اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت نوزدهمین یادواره شمس قریشی در سنندج برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش منطقه‌ای بانوان تاثیرگذار استانهای کردستان با حضور آذربایجان غربی و کرمانشاه در هشتم مهر، فراخوان مقاله برای کنفرانس وحدت اسلامی، برنامه‌های مسجد و محله‌محور، برپایی ایستگاههای صلواتی، برگزاری برنامه‌های ویژه شهرستانها، همایش طلایه‌داران وحدت و مقاومت با حضور ۵۰۰ نفر، محافل انس با قرآن، کارگاههای سبک زندگی و مسابقات ورزشی و فرهنگی، از جمله برنامه هایی است که هفته وحدت برگزار می شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: علاوه بر نشستهای شهرستانی، کنفرانس وحدت اسلامی با حضور اندیشمندان مسلمان و غیرمسلمان از دنیا با دیدگاه های مذاهب اسلامی در تهران برگزار خواهد شد و ۳۰ نفر از روحانیون برجسته استان در این اجلاس شرکت می کنند.

حجت الاسلام عسگری ادامه داد: با شکل گیری انقلاب پیشنهاد هفته وحدت به تایید امام راحل و خار چشم دشمنان اسلام شده که با برنامه‌های مدون این هفته هر سال تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه محافل انس با قرآن و جشن و همایشها، ثمره نامگذاری هفته وحدت است، اضافه کرد: دشمن در سه حوزه برنامه‌ریزی کرده که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کردند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: پرداختن به موضوع وحدت در عمق دین ماست؛ چرا که تاکتیک محسوب نمی‌شود و به آن اعتقاد داریم و استراتژی اسلام و ایران است.

حجت الاسلام عسگری یادآور شد: دشمن هم متقابلا به تفرقه و چند دستگی بدون تاکتیک و با برنامه‌ریزی وارد می‌شود و سه حوزه قومیتی، مذاهب و جنسیتی حوزه هایی است که دشمن به آن ورود کرده است.

وی تاکید کرد: دشمن در بحث مذهبی بر مسائلی تکیه می‌کند که در مذاهب اسلامی هیچ اختلافی بر سر آن وجود ندارد و باید با تعقل در برابر این ترفند ایستاد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: نگاه حامیان حقوق زن به زن، پایمال کردن حقوق زنان است و انسانی که به ارزش ها پایبند است، چنین نگرشی را قبول نمی کند.

از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول به هفته وحدت نامگذازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha