موفقیت‌های انقلاب اسلامی ریشه در دفاع مقدس دارد

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده سپاه نینوا گلستان با یادآوری تحریم‌ها، سختی‌ها و کمبودهای کشور به‌خصوص در بخش تجهیزات نظامی در دوران دفاع مقدس گفت: با تلاش جوانانمان انواع تجهیزات نظامی و موشک‌ نقطه‌زن را تولید کردیم و معتقدیم همه موفقیت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون ریشه در دوران دفاع مقدس دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی ملک شاهکوهی روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس، با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: پیروزی در جنگ هشت ساله و همه موفقیت‌هایی که به‌دست آوردیم، معجزه الهی بود.

وی ایمان و اعتقاد راسخ به خدا، اطاعت پذیری از ولی فقیه و وحدت و انسجام ملی را از عوامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس و موفقیت‌های انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: لازمه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، بیان آنها در قالب جهاد تبیین برای فرزندان و نسل جوان جامعه است.

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد: از بین عوامل ذکر شده، حفظ وحدت و انسجام ملی بین اقوام و مذاهب اسلامی و در سطح بالاتر امت اسلامی ضروری است که همه به‌خصوص علما و روحانیون شیعه و اهل سنت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش زیادی برای ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب انجام می‌دهند که نمونه آن را در حوادث و اغتشاشات سال قبل در برخی شهرهای کشور و این استان مشاهده کردیم.

وی با قدردانی از همراهی نکردن همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در گلستان با دشمنان انقلاب و اغتشاشگران در حوادث سال قبل و بی‌توجهی به فراخوان‌های امسال، افزود: وحدت و انسجام حاکم بین ۱۷ قوم و مذاهب اسلامی در این استان یک سرمایه ملی است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

موفقیت‌های انقلاب اسلامی ریشه در دفاع مقدس دارد

سردار ملک شاهکوهی اضافه کرد: در حوادث سال قبل علاوه بر مردم، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، کسبه و بازاریان، مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، دادگستری و دادستان‌ها انصافا همراهی خوبی داشتند که جای قدردانی دارد.

وی با تاکید برضرورت اهتمام جدی به جهاد تبیین و آگاهی بخشی به نسل جوان نسبت به اهداف پلید دشمنان و دروغ گویی‌های آنان، اظهارداشت: دعوت به اغتشاش هدف فرعی دشمنان بود اما هدف اصلی آنها انتخابات پایان امسال و حضور کمرنگ مردم در این عرصه مهم سیاسی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: درست است مشکلاتی در کشور داریم اما نباید سرنوشت خودمان را به آن گره بزنیم.

انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی بسیار مهم است

سردار ملک شاهکوهی گفت: انتخاب خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است و ما باید با همه توان در انتخابات شرکت و افراد اصلح را برای این ۲ مجلس انتخاب کنیم تا امنیت و آینده ما آسیب نبیند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری، از زمان ارتحال امام راحل تاکنون و با وجود توطئه‌ها، دشمنی‌های کم سابقه و انواع جنگ اقتصادی، فرهنگی و ترکیبی استکبار جهانی علیه ملت ایران، به درستی انقلاب اسلامی را پیش بردند.

سردار ملک شاهکوهی همچنین با قدردانی از تلاش‌های سرهنگ رمضانعلی قاسمپور فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس، سرهنگ سیدعلی حسینی را به سمت فرمانده جدید این یگان معرفی و برلزوم تلاش برای احیای پایگاه‌های بسیج و انواع گردان‌های آن تاکید کرد.

وی تصریح کرد: سپاه یک نیروی مردمی است و خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند و همواره در کنار دولت، برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

فرماندار گنبدکاووس هم در این مراسم که ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی، اعضای شورای تامین و جمع زیادی از فرماندهان نظامی و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان حضور داشتند، با اشاره به ۲ فراز از منویات مقام معظم رهبری طی یک دهه اخیر مبنی بر نزدیک شدن به قله، گفت: برای رسیدن به قله همچنان باید کار و تلاش جهادی کرد.

مهدی دهرویه، دشمنی‌ها، خباثت‌ها، نگاه به بیرون، عافیت طلبی و روحیه اشرافی‌گری از موانع اصلی در رسیدن به قله طی سال‌های قبل دانست و افزود: طی ۲ سال گذشته با روی کار آمدن دولت سیزدهم، اقدامات زیرساختی و تحول‌آفرین خوبی در سراسر کشور، استان گلستان و گنبدکاووس برای جبران عقب‌ماندگی‌ها انجام شده است.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha