۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85239292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ عملیات مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته

تهران-ایرنا- منابع خبری اعلام کردند که نیروهای مقاومت فلسطین طی ۲۴ ساعت گذشته،۱۰ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری و قدس انجام دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، مرکز اطلاعات فلسطین(معطی) طی این ۲۴ ساعت، سه عملیات تیراندازی، پرتاب بمب و کوکتل مولوتف و همچنین درگیری های رو در رو در سه منطقه مختلف را رصد کرد.

نیروهای مقاومت به سمت اشغالگران صهیونیستی در ایست بازرسی «الحمرا» در نزدیکی اریحا تیراندازی کرده اند.

آن‌ها همچنین در ایست بازرسی «بیت فوریک» در نابلس نیروهای صهیونیستی را هدف گلوله قرار دادند.

نیروهای مقاومت همچنین اشغالگران را در منطقه «عزون» واقع در قلقیلیه هدف گلوله خود قرار داده و به سمت یک پایگاه نظامی صهیونیستی در «بیت امر» در الخلیل بمب پرتاب کردند.

جوانان فلسطینی همچنین در جریان یورش صهیونیست‌ها به منطقه «جلبون» در جنین ،کوکتل مولوتف پرتاب کرده و یک خودروی آن‌ها را به آتش کشیدند.

نیروهای مقاومت در درگیری با صهیونیست‌ها به سوی آن‌ها سنگ پرتاب کردند.

۱۰ عملیات مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته

در منطقه العیساویه در قدس اشغالی نیز درگیری‌هایی میان نیروهای مقاومت و صهیونیست‌ها رخ داد و جوانان فلسطینی به سوی اشغالگران کوکتل مولوتف پرتاب کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین در ماه اوت ۸۵۹ عملیات علیه صهیونیست ها در کرانه باختری و قدس اشغالی انجام دادند که در پی آن، ۵ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۵۸ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه به اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جناح مقابل، به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار گسترده شده بطوری که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha