۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85239426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفاع مقدس برای سالیان متمادی قابل الگوبرداری است

بوشهر- ایرنا رئیس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: دوران دفاع مقدس به واسطه غنای بالا، برای سالیان متمادی در عرصه‌های مختلف و بویژه نظامی و سیاسی قابل الگوبرداری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالخالق برزگرزاده روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و سه پیشکسوت دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی مردم در اوج وحدت و همدلی بودند که چنین روحیه‌ ای، تجاوز دشمن به خاک و میهن ایران اسلامی را ناکام گذاشت.

وی بیان کرد: ایران اسلامی امروز اقتدار و سربلندی خود را مرهون خون شهدا و ایثارگرانی است که در دوران دفاع مقدس جان و مال خود را برای پیروزی در نبرد حق علیه باطل در طبق اخلاص گذاشتند.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: یکی از برکات مهم دفاع مقدس خودکفایی در صنایع مختلف بویژه صنایع نظامی است که چنین ظرفیتی ایران را تبدیل به قدرتی نوظهور و تاثیرگذار در عرصه بین المللی کرده است.

برزگرزاده ادامه داد: به برکت خون شهدا، ایران اسلامی امروز آماده است تا قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند.

وی افزود: فرارسیدن هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است تا علاوه بر تکریم پیشکسوتان این عرصه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدام کرد.

برزگرزاده اظهار کرد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر و روحیه دفاع مقدس است چرا که دشمن با برنامه ریزی گسترده و بهره‌گیری از ابزارهای مختلف به نبرد با ایران اسلامی آمده است.

در این آیین از سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) به عنوان پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha