۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85239464
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سربازان ارمغان‌آور امنیت و آرامش وطن هستند

۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبر: 85239464
سربازان ارمغان‌آور امنیت و آرامش وطن هستند

بوشهر- ایرنا- فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: امنیت و آرامش جامعه را باید مدیون سربازان و امثال آنان دانست که در مقابل تهاجم دشمنان سینه سپر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رمضان زیراهی روز سه‌شنبه در همایش "روز سرباز وطن" در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه بوشهر اظهار کرد: با وجود نیروهای مسلح مقتدر آمریکا جرأت حمله نظامی به ما در سطح دریا، زمین و هوا ندارد و تنها تمرکز خود را بر بازدارندگی برابر ایران اسلامی مقتدر کرده است.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی هر جامعه‌ای امنیت آن جامعه است بنابراین فرد فردی باید به سهم خود آمادگی لازم برای حفظ امنیت جامعه در برابر دشمنان داشته باشد.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه تصریح کرد: امنیت نعمتی بسیار و مهم ارزشمند است و کسی که در کشورهایی مانند سوریه، یمن، افغانستان و شمال عراق زندگی کند ارزش امنیت را بیشتر درک می‌کند.

زیرایی ادامه داد: با توجه به نقش‌های شوم و همیشگی دشمن همواره باید آگاه، هوشیار و بابصیرت باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی گفت: در یک قرن اخیر در هر جنگی که برای کشور ما رخ داد قسمتی از کشور به دست دشمن افتاد اما در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: دشمن همواره در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است که با چنین رویکردی باید همگان آگاه و هوشیار باشند تا آسیبی به کشور نرسد.

زیرایی عنوان کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا اراده مردم و به خصوص جوانان ما را به دست بگیرد اما باید بدانند که مردم ایران به هیچ وجه زیر باز زور و ظلم نمی‌روند.

وی یادآور شد: ایران اسلامی امروز قدرت اول موشکی منطقه از نظر برد، دقت و قدرت تخریب است و آمریکا و اسرائیل بهتر از هرکسی این توانمندی را شناخته و از آن هراس دارند.

زیرایی افزود: اکنون ایران قدرتمند و توانمند هستیم و در صورتی که همه در یک خط و مسیر باشیم این توانمندی و قدرت فزونی پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: نیروهای مسلح ما می‌توانند دشمن را هزاران کیلومتر در دریا و خشکی تعقیب و مورد هدف قرار دهند که این نشان از اقتدار روزافزون ایران اسلامی است که به برکت خون شهدا محقق شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: دشمن برای مقابله با ایران همیشه در حال فتنه‌گری است و لحظه‌ای عقب نشینی ندارد.

سردار عبدالرضا دشتی افزود: در این بین سربازان نقش و رسالت سنگینی عهده‌دار هستند که همواره باید آمادگی خود را حفظ کنند.

وی اظهار کرد: ۵۰ درصد از نقش آفرینان دفاع مقدس سرباز بودند که ۶۰ هزار نفر از آنان شهید شده و ۱۶۰ هزار نفر از آنها نیز جانباز شدند.

در این آیین از خانواده شهدای سرباز و سربازان نمونه سپاه استان بوشهر تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha