۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85239588
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۰ طرح محرومیت‌زدایی در کلاردشت به بهره‌برداری رسید

نوشهر- ایرنا- ۱۰ طرح محرومیت زدایی همزمان با هفته دفاع مقدس امروز سه‌شنبه در آیینی با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی در شهرستان کلاردشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر علیپور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان مازندران روز سه شنبه در آیین بهره برداری این طرح ها گفت: این طرح‌ها شامل بازسازی شبکه‌های فرسوده به طول ۲۱ کیلومتر است در روستاهای لش سر، اویجدان، پیشنبور، طائب کلا، رستم کلا و کردمحله، کردیچال، مکارود، واحد و کلمه انجام و ۲ هزار و ۴۰۰ متر شبکه فرسوده شهر و سه هزار و ۵۰ متر خط انتقال بازسازی و تعویض شد.

علیپور با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در مناطق روستایی استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، گفت: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

وی به تشکیل مجمع خیرین آبرسان در استان اشاره و اضافه کرد : از این ظرفیت در تامین آب آشامیدنی پایدار مناطق کم برخوردار بهره بردیم.

سرهنگ حبیب الله کریمی‌فر فرمانده سپاه شهرستان کلاردشت با اشاره به اقدامات مشترک سپاه و آبفا در اجرای طرح‌های آبرسانی در منطقه تصریح کرد: بسیج این آمادگی را دارد که در مناطق روستایی و محروم بیشتر فعالیت نماید.

وی حضور فعال بسیجیان در کنار مدیران و مسوولان ادارات را در اجرای طرح‌های عمرانی ثمربخش اعلام کرد.

شهرستان گردشگر پذیر کلاردشت با برخورداری از ۲۲ نقطه روستایی و یک نقطه شهری در قالب ۳۰ هزار نفر جمعیت به علت برخورداری از موقعیت های ممتازی نظیر آثار تاریخی، مناظر طبیعی زیبا نظیر قلل مخروطی شکل و سر به فلک کشیده علم کوه و تخت سلیمان و رودخانه های جوشان خاستگاه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی بوده است.
این شهرستان براساس گزارش منابع رسمی سال گذشته پذیرای دست کم یک میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر خارجی حاشیه خلیج فارس و اروپایی بوده است.

شرکت آب و فاضلاب ‌کلاردشت به بیش از ۲۰ هزار مشترک خدمات می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha