امیری به الدحیل می‌رسد؟؛ گل‌محمدی ریسک نمی‌کند

تهران- ایرنا- سرمربی پرسپولیس به کادر پزشکی تیمش اعلام کرده که قصد ندارد به هیچ وجه در خصوص وحید امیری ریسک کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی به مصاف الدحیل قطر می‌رود که سه بازیکن پرسپولیس در آستانه این مسابقه حساس مصدوم هستند.

مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری شاخص‌ترین مصدومان پرسپولیس هستند.

طبق برنامه درمانی که کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در نظر گرفته، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در سه تمرین پایانی در تمرینات تیمی حضور خواهند داشت و تنها بحث بر سر وحید امیری است.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که هواداران نگران نباشند چرا که امیری به بازی با الدحیل می‌رسد اما درصد رقم خوردن این اتفاق خیلی کم است.

مصدومیت امیری کشیدگی همسترینگ است. او باید دوره درمان کامل خود را پشت سر بگذارد و زودتر از موعد پای به زمین نگذارد. موضوعی که فصل پیش و امسال هم برای این ستاره پا به سن گذاشته اتفاق افتاد و حضور زودتر از موعد او در زمین باعث دوری طولانی مدت وی از میادین شد.

احتمال دوری طولانی مدت امیری باعث شده تا یحیی گل‌محمدی در این خصوص ریسک نکند. او به کادر پزشکی هم اعلام کرده روی این بازیکن قصد نداد ریسک کند تا بتواند این بازیکن را در زودترین زمان ممکن در اختیار داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha