بُعد دینی دفاع مقدس باید برجسته‌سازی شود

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: بُعد دینی دوران دفاع مقدس باید برجسته سازی شود زیرا ایثار و از جان‌گذشتگی جوانان آن‌دوران زیر سایه پیروی از مکتب والای امام راحل‌ بود.

به گزارش ایرنا جلیل وحیدی روز سه‌شنبه در نشست تجلیل از بانوان فرهیخته عرصه دفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: نقش تربیتی مساجد بسیارمهم است ولی نیازمند تقویت است چراکه مساجد کانونهای مهمی برای رشد فرهنگی جوانان محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه ما نتوانستیم خدمات نظام اسلامی را تبیین کنیم، اظهار کرد: جهاد تبیین یعنی آگاه سازی جوانان که برای ارائه و بیان خدمات نظام لازم است‌.

وی با قدردانی از بانوان فعال استان در عرصه دفاع مقدس اظهار کرد: عملکرد بانوان و حضور آنان در دوران دفاع مقدس بسیار برجسته بوده و نیازمند تبیین است.

بُعد دینی دفاع مقدس باید برجسته‌سازی شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به نقش برجسته بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: بانوان در پشتیبانی از رزمندگان نقش مهمی داشتند و این نقش باید تبیین شود.

نیّر الهامی گفت: رسانه ها و خبرنگاران، بانوان نویسنده و شاعر و تمامی اهل قلم و هنر در این زمینه میتوانند در راستای تبیین این اقدامات گام بردارند تا به مطالبات جامعه در این زمینه پاسخ داده باشند.

در ادامه این آیین از بانوان شاعر، نویسنده، خبرنگار در این زمینه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha