موسوی: سطح والیبال ما از چین بالاتر است؛ امیدوارم به آرزویم برسم

هانگژو- ایرنا- کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، گفت: سطح والیبال ما از چین بالاتر است و با اینکه آنها میزبان بودند، به برتری و مدال طلا رسیدیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، دیدار فینال مسابقات والیبال نوزدهمین بازی‌های آسیایی امروز سه‎‌شنبه برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان توانستند سه بر یک چین را شکست داده و به مدال طلای این رقابت‌ها دست یابند.

سیدمحمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از قهرمانی در بازی‌های آسیایی، گفت: برای کسب مدال طلا خداراشکر می کنم. تمام تلاش ما این بود که طلا را بگیریم و امیدوارم پس از این مسابقات، موتور کاروان ایران روشن شود و طلاهای بیشتری برای ایرانبه ارمغان بیاید. امیدوارم اعتماد به نفس خوبی بگیریم، زیرا مسابقات سخت‌تری پیش‌رو داریم و کارمان در انتخابی المپیک در برزیل دشوار است.

وی درباره جو سالن فینال با تشویق چینی‌ها، بیان کرد: میزبان چین بود و تماشاگران هم داخل استادیوم بودند اما سطح والیبال ما بالاتر از چین است و در خانه خودشان آنها را شکست دادیم. این بازی‌ها برای انتخابی المپیک، تدارکاتی محسوب می‌شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال درباره سفر طولانی و زود هنگام به ریو از هانگژو جهت شرکت در انتخابی المپیک و اینکه چه درخواستی دارد، خاطرنشان کرد: کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و حدود ۲۷ - ۲۸ ساعت در راه هستیم. بدشانسی این بود که مسابقات همزمان شد اما نباید به دنبال بهانه باشیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در برزیل سهمیه المپیک را بگیریم و به آرزویم که خداحافظی در المپیک پاریس است، برسم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha