کارنامه ششمین آزمون مشاوران رسمی مالیاتی سال ۱۴۰۲ منتشر شد

تهران - ایرنا - مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه ششمین آزمون مشاوران رسمی مالیاتی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر گفت: آزمون مذکور ۲۷ مرداد سال جاری با حضور بیش از ۴۵۰۰ داوطلب در ۲۷ حوزه امتحانی اصلی و فرعی در ۱۱ شهرستان برگزار شد و کارنامه این آزمون از روز سه شنبه چهارم مهر ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

وی افزود: داوطلبانی که حدنصاب نمره لازم را کسب کرده اند و پذیرفته شده در آزمون هستند لازم است به منظور ادامه ی فرآیند تشخیص صلاحیت، برای ثبت درخواست خود در درگاه ملی مجوزها به نشانی (www.mojavez.ir) و بارگذاری مستندات مورد نیاز سامانه ی جامعه ی مشاوران مالیاتی ایران به نشانی (www.iactc.ir) از ۱۰ تا ۲۵ مهر ماه جاری اقدام کنند.

کریمیان گفت: داوطلبان می توانند در صورت تمایل درخواست های خود را در خصوص مندرجات کارنامه از روز سه شنبه چهارم مهر ماه تا حداکثر یک هفته به سیستم پاسخگویی‌ اینترنتی‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌کشور به نشانی: https://request.sanjesh.org/noetrequest/login/ ارسال کنند.

به گفته مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، به درخواست هایی که بعد از تاریخ مذکور ارسال شود ترتیب اثر داده نمی شود.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha