مشارکت حداکثری لازمه تشکیل مجلس قوی و انقلابی است

تهران- ایرنا- دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: اگر مشارکت حداکثری محقق شود خود به خود باعث تشکیل مجلس قوی و انقلابی مانند مجلس فعلی می‌شود و اثر خود را در بهبود وضعیت نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، نشست دبیران استان‌های جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با حضور محمد سعید احدیان دبیرکل این تشکل سیاسی و دبیران استانی جمعیت پیشرفت و عدالت در تهران برگزار شد.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت در این نشست با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم دبیران استانی جمعیت در استان ها، اثر گذاری در انتخابات مجلس دوازدهم و تحقق مشارکت حداکثری است.

احدیان در ادامه گفت: اگر مشارکت حداکثری محقق شود خود به خود باعث تشکیل مجلس قوی و انقلابی مانند مجلس فعلی می شود و اثر خود را در بهبود وضعیت نشان می‌دهد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار این حزب در شورای ائتلاف و انتخابات گذشته گفت: این دوره نیز تعامل و همکاری با کلیه جریان‌های انقلابی به ویژه شورای ائتلاف در استان‌ها جز برنامه های این جریان سیاسی است.

دبیرکل جمعیت و پیشرفت عدالت ایران اسلامی افزود: ما در این تشکل آماده تعامل با همه جریان های انقلابی کشور هستیم.

احدیان با اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده خصوصا در استفاده بیشتر از جوانان افزود: استمرار این رویکرد تحولی در تشکل‌های سیاسی، ثمرات مطلوبی در مدیریت آینده کشور خواهد داشت.

در این جلسه دبیران‌ استان‌ها نکته نظرات خود پیرامون موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برای توسعه استان را بیان کرده و انتقاداتی نسبت به تعامل شورای ائتلاف در بعضی استانها با جمعیت پیشرفت و عدالت مطرح کردند و گزارشاتی پیرامون کمیته‌های رسانه، بانوان و... تاریخچه فعالیت این حزب در استان و برنامه جمعیت پیشرفت و عدالت ایران را ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha