یک واحد آموزشی خیرساز در سیرجان به بهره‌برداری رسید

کرمان - ایرنا - دبیرستان دخترانه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد حاج "عزت الله گوئینی" با حضور مسئولان و خانواده خیر مدرسه‌ساز در سیرجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی، مدیرکل نوسازی مدارس کرمان در آیین افتتاح این واحد آموزشی گفت: آموزشگاه زنده یاد حاج عزت الله گوئینی دارای ۱۲ کلاس و در ۲ طبقه با هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا احداث شده است.

رضا هدایتی تصریح کرد: در این مدرسه ۲۵۰ مترمربع حصارکشی. ۷۰مترمربع سرویس بهداشتی و هزار و ۲۰۰ مترمربع محوطه سازی توسط خیر و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان انجام شده است.

وی تصریح کرد: در شهرستان سیرجان ۱۲ مدرسه نیمه تمام با ۸۰ کلاس درس وجود داشت که در سفر ریاست جمهوری به کرمان، اعتباری تخصیص پیدا کرد که تمام این مدارس تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می شود.

هدایتی اظهار داشت: با تکمیل و تحویل پروژه های نیمه تمام به آموزش و پرورش، تنها دستگاه اجرایی در استان کرمان هستیم که دیگر پروژه نیمه تمام ندارد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: امسال با تحویل دادن ۱۴۶ پروژه آموزشی و ۷۰۰ کلاس درس، ۲ درصد به سرانه فضای آموزشی این استان اضافه شد که از متوسط سرانه آموزشی کشور بیشتر است.

یک واحد آموزشی خیرساز در سیرجان به بهره‌برداری رسید

در پایان این آیین با اهدا لوح تقدیر از خانواده زنده یاد عزت الله گوئینی تجلیل و یاد خاطره وی زنده نگه داشته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha