بیش از ۱۸۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان از خدمات تغذیه مادران بهره مند شدند

اصفهان-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: هزار و ۸۶۶ مددجو ی تحت پوشش این نهاد در اصفهان از ابتدای امسال تاکنون از خدمات تغذیه مادران باردار و شیرده بهره مند شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان کریم زارع روز چهارشنبه افزود: در طرح "کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده" که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اجرا

میشود، ماهانه بُن کارت خانوارهای تحت حمایت و زنان باردار و شیرده در سطح استان که جزو دهک درآمدی یک تا پنج جامعه هستند، برای خرید کالاهای خوراکی تا سقف ۳۵۰ هزارتومان شارژ می‌شود.

وی با اشاره به مزایای این طرح افزود: مادران مشمول این طرح می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان ثبت نام و پس از معرفی به این نهاد، از ابتدای چهارماهگی دوران حاملگی تا ماه ششم شیردهی از مزایای این طرح برخوردار شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان مشارکت نیکوکاران در حمایت از نیازمندان را ضروری دانست و افزود: رفع به موقع نیازهای معیشتی مادران دارای فرزند شیرخوار از جمله اولویت‌های این نهاد است که با نیاز سنجی، به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

در زمان حاضر بیش از ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha