۶۱ باند سرقت در لرستان منهدم شد

خرم‌آباد - ایرنا -فرمانده انتظامی لرستان گفت: امسال ۶۱ باند سرقت در این استان منهدم و ۱۶۹ سارق دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی تلاش های بی وقفه و شبانه روزی خدمتگزاران مردم در مجموعه انتظامی استان، ماموران انتظامی استان در ۶ ماه نخست سال جاری موفق به شناسایی و انهدام ۶۱ باند سرقت در سطح استان شدند.

وی افزود: از این باندها ۱۶۹ سارق دستگیر، ۲۷ دستگاه خودرو که در راستای سرقت از آنان استفاده می شد توقیف و ۵ قبضه سلاح غیرمجاز از آنان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۵۱۷ فقره انواع سرقت اعتراف که ضمن تشکیل پرونده از سوی مراجع قضائی احکام متناسب برای آنان صادر شده است، گفت: یک نفر از سارقان در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسیده است.

سردار الهی تصریح کرد: با همکاری خوب مردم و حمایت های دستگاه قضائی در برخورد با سارقان و تلاش های صورت گرفته توسط خدمتگزاران مردم در انتظامی استان طی ۶ ماه نخست سال جاری ۹ درصد کاهش وقوع سرقت ثبت شده است.

وی با هشدار به سارقان که پلیس با چتر اطلاعاتی با اقدامات تبهکارانه آنان برخورد قاطعانه خواهد کرد، یادآور شد: پلیس با تیزبینی و اشراف اطلاعاتی هرگز اجازه فعالیت های مجرمانه به سارقان نخواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha