۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85240629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان کشف شد

سنندج- ایرنا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان از کشف ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ افشین شاه حسینی روز چهارشنبه اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مراجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی، تعداد ۹ طرح عملیاتی مبارزه با اخلال گران اقتصادی، زمین خواری و احتکار در استان اجرا کرد.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۷۶ پرونده کشف و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت، افزود: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد رشد دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان کردستان همچنین از کشف تعداد ۳ فقره پرونده کلان مرتبط با فرار مالیاتی به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در استان خبر داد.

سرهنگ شاه حسینی اضافه کرد: از ابتدای تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در استان تاکنون، بیش از هزار میلیارد ریال وجوه ناشی از کشف فرار مالیاتی به خزانه کشور واریز شده است.

وی گفت: پلیس امنیت اقتصادی از شهریورماه سال ۱۳۹۸ در انتظامی استان ایجاد شده و هم اکنون در سه حوزه اصلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با جرائم اقتصادی و پلیس گمرک وظایف عملیاتی خود را ایفا می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha