۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85240811
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع پنج هزار جوان اهوازی نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب

اهواز - ایرنا - اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب با حضور پنج هزار نفر در شهر اهواز برگزار شد.

به گزارش ایرنا مراسم تجمع پنج هزار نفری بسیجیان شهر اهواز با موضوع "نقش جوانان اثرگذار در گام دوم انقلاب" روز چهارشنبه با حضور قشرهای مختلف مردمی و برخی از مسئولان در مصلی نماز جمعه اهواز برگزار شد.

در این مراسم نوجوانان و جوانان اهوازی به ویژه دانش آموزان پسر و دختر با حضور پرشور خود، پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و با سر دادن شعارهایی، بار دیگر آمادگی خود را برای دفاع از میهن بیان داشتند.

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی همچون "جهاد ادامه دارد"، "دفاع همچنان باقیست"، "دشمن را در جهاد علمی ناکام میسازیم" و "ما متحدیم" مسیر حرکتی خود را در پیشرفت و آبادانی کشور اعلام کردند.

دانش آموزان پسر و دختر، بسیجیان و نیروهای سپاه حاضرین در این برنامه بودند همچنین برپایی ایستگاه صلواتی، مداحی و سرودخوانی از دیگر بخش های این مراسم بود.

اجتماع پنج هزار جوان اهوازی نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب

در ابتدای این مراسم عادل ساری معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان بیان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در این اجتماع، نشان دهنده آگاهی و بصیرت آنها در برابر فتنه های دشمن است.

وی با بیان اینکه نقش جوانان در آن زمان (دوران دفاع مقدس)، نجات کشور بود افزود: جوان امروز باید بداند که جهاد همچنان ادامه داشته و در مقابل فتنه‌هایی که اسلام را تهدید می‌کند ایستادگی کرد.

ساری گفت: دشمن به خوبی می داند که ایران هفت درصد از ذخایر جهان را در اختیار داشته و می‌تواند به یک ابرقدرت جهانی تبدیل شود لذا با راه اندازی جنگ نرم و ترکیبی، جوانان ما را هدف گرفته است.

وی افزود: زمانی جوانان ما با چند اسلحه به جنگ تانک‌های دشمن رفته و امروز نسل جوان ما با پشتیبانی از ولایت فقیه، نقشه دشمنان را بر هم می‌زند.

اجتماع پنج هزار جوان اهوازی نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha