۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبر: 85240813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: اعتبار ویژه‌ای از سوی دولت برای مسکن ملی اختصاص یافت

یزد-ایرنا - استاندار یزد گفت: رییس جمهور در دیدار اخیر استانداران با ایشان، دستور ایجاد و تخصیص خط اعتباری ویژه‌ای برای مسکن ملی صادر کردند و  در زمینه تامین مالی این حوزه، گشایش ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، "مهران فاطمی" روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان افزود: در این دیدار در مورد طرح نهضت ملی مسکن بعنوان یکی از اصلی‌ترین شعارها و تعهدات دولت سیزدهم، اعلام کردم که مسئله زمین حل شده و مشکل بعدی تسهیلات است و باید مسئله وام ها حل شود تا تسریع در کارها صورت گیرد.

وی ادامه داد: از دستگاههای خدمات رسان درخواست داریم دستورات و مصوبات شورای مسکن را اجرایی کنند و اگر پیگیری نباشد این مصوبات بر روی کاغذ مانده و سهم استان داده نمی شود و در نهایت نیز مردم متضرر خواهند شد و همین مسئله در مورد بانک ها نیز مصداق دارد.

فاطمی ادامه داد: پروژه های مسکن ملی در استان یزد باید بعنوان الگو در کشور مطرح شود همچنان که در مورد مسکن های ویلایی این اتفاق افتاد و لذا در طراحی‌ها نیز باید فرهنگ ایرانی و اسلامی و همچنین آسایش و رفاه مردم حتما لحاظ شود.

وی افزود: در مورد باز آفرینی شهری نیز نباید اقدامات بسته باشد و باید به گونه ای عمل شود که مردم رغبت کنند و مشارکت داشته باشند؛ نباید برخی از ا قدامات شهرداری ها و دستگاههای اداری باعث روی گردانی مردم از بازآفرینی شهری شود .

در این نشست فرمانداران تعدادی از شهرستانهای استان گزارشی از اقدامات انجام شده بیان نمودند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha