۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85240826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در لرستان

۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85240826
کشف ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - توقیف محموله ۲۴ هزار لیتری نفت کوره قاچاق در الیگودرز و کشف پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم آباد سر خط اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه پنجم مهر ماه است.

توقیف تانکر حامل ۲۴ هزار لیتر نفت کوره قاچاق در الیگودرز

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان" سردار یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان گفت: یک دستگاه کامیون تانکردار حامل ۲۴ هزار لیتر نفت کوره قاچاق در شهرستان "الیگودرز" توقیف شد.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران پاسگاه خمه"الیگودرز" حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲۴ هزار لیتر نفت کوره قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است گفت: کارشناسان ارزش محموله سوخت قاچاق کشف شده را ۴۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف کالای قاچاق در خرم آباد

جانشین انتظامی لرستان گفت: مقادیری انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

سرهنگ "فرهاد ابدال چگنی" اظهار داشت: ماموران انتظامی خرم آباد در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه خودروی سبک حامل بار مشکوک شدند و آنها را طی عملیاتی متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها مقادیری لوازم خانگی و آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر شده است گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha