ایجاد انسجام و هویت‌بخشی بین جوانان منوط به برنامه‌ریزی درست است

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: برنامه‌ریزی درست و هویت‌بخشی به جوانان منجر به انسجام و همدلی بین آنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدهاشم حسینی‌المدنی روز چهارشنبه در جلسه شورای معاون جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: فعالیت در حوزه جوانان و انرژی گرفتن از آنها کار ارزشمندی است که فرصت خادمی آن برای ما ایجاد شده و تلاش ما بر این است با فعالیت و برنامه ریزی منسجم این قشر را در مسیر درست هدایت کنیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: اقدامات جمعیت هلال احمر در تمامی حوزه‌ها رنگ و بوی خدایی دارد و با تکیه بر این خدمات خیرخواهانه است که می‌توانیم در کنار مردم باشیم.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی در بین همکاران نتایج خوبی داشته است، اذعان کرد: برای نتیجه‌گیری بهتر در تمامی حوزه‌ها نیازمند همدلی بین همکاران و اعضای جوان جمعیت هلال احمر هستیم.

حسینی‌المدنی در ادامه به اقدام خوب سازمان جوانان در اجرای طرح قدم به قدم اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور بیش از پنج هزار نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کشور انجام شد که به‌نوبه خود کار معنوی ارزشمند و بی‌بدیلی بود.

وی بیان کرد: جوانان وارسته ما در تمامی عصرها تمدن‌ساز بوده‌اند و هر جا ما فراخوان دادیم و به آنها نیاز داشتیم، لبیک گفتند و لازم است برای این جوانان ما نیز برنامه درستی داشته باشیم چرا که اگر ما نتوانیم برنامه‌ریزی کنیم، دیگران برنامه خواهند داشت.

عضویت بیش از ۱۷ هزار نفر در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در این جلسه با تقدیر از حضور رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در اردبیل گفت: معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۷ هزار و ۴۱۰ نفر عضو خواهر و برادر و ۲۲۱ کانون فعال دارد که این کانون‌ها ۲۷ کانون غنچه‌های هلال ، ۱۲۹ کانون دانش‌آموزی ، ۲۰ کانون جوانان ، ۲۱ کانون دانشجویی ، ۶ کانون طلاب و ۱۸ کانون روستایی است.

حمید قویدل ادامه داد: همچنین در حوزه جوانان ۱۰ تیم سحر متشکل از ۱۱۰ نفر و یک تیم دادرس با حضور ۶۰ نفر در استان اردبیل فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha