تمرکز دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در مردم ایران است

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز تمرکز دشمن بر ایجاد ناامیدی و یاس در مردم و مسئولین است اما همچنان که در گذشته موفق نشده است، اکنون نیز به اهداف خود دست نخواهد یافت.

به گزارش ایرنا، سردار امان الله گشتاسبی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای دانشجو با محوریت تجلیل از فعالین فرهنگی، جهادگران و خادمین موکبهای دانشجویی در دانشگاه کردستان اظهار کرد: دشمنان ما فکر می‌کنند بعد از ۴۵ سال پشیمان می‌شویم که باید گفت کور خوانده‌اند و ناامیدی در میان مردم ما وجود ندارد؛ چرا که اگر می‌خواستیم ناامید شویم همان روزهای جنگ که جوانان ما را شهید کردند و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور را به شهادت رساندند، ناامید می‌شدیم.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پشتیبانی مردم، جمهوری اسلامی در اوج قدرت و در تمام ابعاد در حال پیشرفت است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: مردم و جوانان ما در صحنه‌های مختلف در حال رشد و پیشرفت هستند و دشمن از این بابت عصبانی و در تلاش است تا این حقانیت را کمرنگ جلوه دهد.

سردار گشتاسبی راه و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را در استقامت و ایستادگی بر آرمان‌ها دانست و گفت: چرا باید تاریخ شرافتمندانه و روشن مردم استان کردستان که ۵۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، به گونه دیگری معرفی شود؟ آیا این یک خیانت نیست؟

وی با بیان اینکه این رسالتی بر دوش همه مسئولین است که هشت سال دفاع مقدس را گرامی دارند، اظهار کرد: ۴۳ سال قبل جوانان این مرز و بوم و آحاد مردم آمدند و در این راه تلاش کردند تا انقلاب اسلامی خود را مقاوم و با دوام حفظ کرده و از اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور خود و دین و آرمان خود دفاع کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: امروز بر همگان واجب است که تقدیر کنیم از تمام کسانی که در این مسیر نورانی قدم برداشتند چرا که دفاع مقدس معرف نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام ابعاد آن است که در اوج مظلومیت توانستیم استقلال و پایداری و ثبات خود را با خون هزاران شهید حفظ کنیم.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه هر چه از دفاع مقدس سخن بگوییم و بنویسیم، کم است، اضافه کرد: تاریخ دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است و امروز اگر نظام ما را در عالم می‌شناسند و هیمنه و اقتدار نظام را شاهد هستیم به برکت دفاع مقدس بوده و بر همه ما واجب است که در برابر این ایثار و جانفشانی سر تعظیم فرود آوریم.

به گفته وی دشمنان جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند و آمریکایی‌ها و نظام استکبار که ادعا دارند برای آزادی ملت‌ها در تلاش هستند با نظام اسلامی مقابله نمودند.

گشتاسبی با طرح این سوال که آیا وجدان بیداری در جهان پیدا می‌شود که قضاوت کند که جرم ملت ایران اسلامی چه بوده است؟ گفت: دشمنان ما با تمام توان خود به سمت مردم ایران حمله‌ور شدند و هیچ وجدان بیداری نبود که حقوق ملت ایران را یادآور شود.

وی ادامه داد: آنچه که امامین انقلاب بر آن تاکید داشتند این بود که ما باید در میدان مبارزه حق خود را از دشمن بگیریم که ثابت کردیم می‌توانیم اینگونه باشیم و کشوری خواهیم بود که خود برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید جوابگوی جنایت‌های خود در این منطقه باشند گفت: چرا امروز سوریه و عراق و فلسطین و یمن به این روز افتاده است و چرا آمریکایی‌ها در این خصوص صحبت نمی‌کنند؟

به گفته سردار گشتاسبی سال ۵۷ در ایران اسلامی انقلابی شکل گرفت که مردم می‌خواستند خود برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند و یک ملت آزاده باشند که امروز به یک الگو برای تمام آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha