معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: آماده صدورمجوز تاسیس داروخانه شبانه روزی به متقاضیان هستیم

بوشهر_ایرنا_ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هر جایی که نیاز باشد و داروساز متقاضی، آماده ارائه مجوز برای فعالیت هستیم که این موضوع شامل متقاضیان ایجاد داروخانه شبانه‌روزی نیز می شود.

به گزارش ایرنا، یحیی رضایی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: برای ایجاد داروخانه در جنوب شهر بوشهر دومین مجوز صادر شده و در صورتی که تقاضایی باشد آماده صدور مجوز در همه نقاط استان هستیم.

وی افزود: اگر هم در نقاطی در سطح استان داروخانه شبانه روزی تاسیس نشده مشکل صدور مجوز نبوده بلکه متقاضی بخش خصوصی در آن نقطه وجود نداشته است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این دانشگاه نمی‌تواند کسی را مجبور به ایجاد داروخانه شبانه‌روزی در هر نقطه ای از این استان کند.

رضایی یادآور شد: از ۱۵۴ داروخانه موجود در استان بوشهر که از شاخص ملی بیشتر است، ۲۶ داروخانه به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

وی در خصوص کمبود ایجاد شده در خصوص تامین شیر خشک برای نوزادان، گفت: این موضوع یک مشکل سراسری است که مکاتبات بسیار و مراجعات فراوانی به وزارتخانه انجام شده و خواستار دریافت شیر خشک مورد نیاز در استان شده‌ایم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: طی چند ماه اخیر ۱۰۰ هزار قوطی شیر خشک برای استان گرفته‌ایم و در حال توزیع است که امیدواریم در روزهای آینده شاهد بهبود وضعیت باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha