مادر شهیدان «آقایی سروری» به فرزندان شهیدش پیوست

تبریز- ایرنا- حاجیه خانم «میرزاده فیروزی حسینی» مادر شهیدان والامقام «مجید و مهدی آقایی سروری» امروز، چهارشنبه در سن ۸۹ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشترکی درگذشت این مادر بزرگوار را به مردم استان تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانوی مومنه و ولایتمدار مرحومه مغفوره حاجیه خانم میرزاده فیروزی حسینی مادر شهیدان والامقام مجید و مهدی آقایی سروری موجب تالم و اندوه شد.

این مادر فداکار و صبور با تقدیم ۲ فرزند رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی، مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از نائب بر حق امام زمان(عج) است.

بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی مدیون همین جلوه‌های ایثار و معنویت است و در ادامه این مسیر روشن نیز بی‌نیاز از فداکاری‌های ملت مسلمان نخواهد بود.

اینجانبان ضایعه درگذشت مرحومه مغفوره فیروزی حسینی را به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا به ویژه خانواده مکرم ایشان و عموم مردم انقلابی استان تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای روح آن مرحومه مسئلت ‌داریم.

سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

عابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر این مادر صبور، ساعت ۹:۳۰ صبح فردا، پنجشنبه در آرامستان وادی رحمت تبریز برگزار می شود و مجلس شام غریبان آن مرحومه نیز از ساعت ۱۹ تا۲۱ فردا شب در مسجد «مشهدی ایمان» واقع در چهارراه شریعتی تبریز برگزار خواهد شد.

شهید مهدی آقایی سروری متولد اول فروردین ۱۳۴۱ تبریز، هفتم اسفند ۱۳۶۲ در جریان عملیات خیبر در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش نیروهای دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد.

شهید مجید آقایی سروری هم که متولد پانزدهم اسفند ۱۳۴۶ تبریز بود، در بیست و دوم بهمن ۱۳۶۴ در جریان عملیات والفجر۸ و در منطقه جنوب شربت شهادت را نوشید.

۱۰ هزار و ۲۷ شهید در آذربایجان شرقی برای دفاع از انقلاب و میهن اسلامی و آرمان های امام راحل (ره) جان خود را فدا کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha