خانواده شهدا خواستند بدنساز اهانت کننده به شهدا را ببخشیم+ فیلم

مشهد-ایرنا- رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خانواده شهدا درخواست کردند با توجه به این که با حکم ۲ سال محرومیت، زندگی ورزشکار اهانت کننده به شهدا به مشکل می‌خورد و با توجه به اظهار ندامت انجام شده او بخشیده شود.

به گزارش ایرنا، عبدالمهدی نصیرزاده روز چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در مشهد با اشاره به اتفاق رخ داده در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام افزود: ورزشکار خاطی متوجه اشتباه خود شده بود و همان لحظه نیز عذرخواهی کرده است.

وی ادامه داد: با این وجود کمیته انضباطی تشکیل شد و این ورزشکار به مدت ۲ سال از حضور در سالنهای ورزشی و مسابقات محروم شد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: اعتقاد قلبی همه ورزشکاران ما و بدنسازان و ورزشکاران زیرمجموعه این فدراسیون این است که شهدا قهرمان واقعی این ملت و کشور هستند که از جان خود گذشتند و امنیت خود را مدیون آنها می دانیم.

نصیرزاده در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ورزش پاک و مبارزه با دوپینگ گفت: نخستین گام در این راه آگاه سازی است.

در پایان مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از بین ۲ نامزد، سید سعید سیدزادگان با کسب ۱۵ رای به عنوان رییس هیات انتخاب شد و محمدعلی سبزه به عنوان دیگر نامزد انتخابات ۱۲ رای کسب کرد.

هیات ورزشی در خراسان رضوی فعال است که ۲۴۶ هزار و ۶۹۵ ورزشکار سازمان یافته در آنجا مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha