۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳
کد خبر: 85241086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۵۵ شغل در خاش ایجاد می‌شود

۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳
کد خبر: 85241086
۱۵۵۵ شغل در خاش ایجاد می‌شود

زاهدان- ایرنا- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان خاش در سالجاری متعهد است برای یک‌هزار و ۵۵۵ نفر شغل ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خلیل‌احمد سلامی روز چهارشنبه در سفر به خاش و دیدار با فرماندار این شهرستان اظهار کرد: ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سالجاری است که یک هزار و ۵۵۵ نفر آن به خاش اختصاص دارد.

وی افزود: نیاز است دستگاه های اجرایی شهرستان خاش بر اساس تقسیم بندی بین دستگاهی اطلاعات شاغلان جدید خود را در سامانه رصد ثبت کنند.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان صحت سنجی آمار ثبت شده در سامانه رصد را مورد تاکید قرار داد و گفت: به سه روش پیامکی، تلفنی و بازدید میدانی فرایند صحت سنجی آمار ثبت شده دستگاه ها انجام می‌شود.

فرماندار خاش هم در این دیدار اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر در ایجاد اشتغال بسیار مهم است و باید از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای توان نیروی کار و آموزش افراد برای ورود به بازار کار استفاده کرد.

صاحب‌گل صالحی افزود: اشتغالی می‌تواند در رونق اقتصاد و معیشت مردم اثرگذار باشد که پایدار ایجاد شود و نیروی کار هم از لحاظ درآمدی و هم بیمه و مزایا مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهرستان خاش برای ایجاد زنجیره ارزش مرغداری‌ها دارای ظرفیت مناسبی است که با سرمایه گذاری مناسب، ضمن تامین نیاز گوشت سفید شهرستان‌های همجوار، زمینه اشتغال مطلوب افراد جویای کار را هم می‌توان فراهم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha