نهرودی: بوکسور اردنی خطای اول را مرتکب شد/ امید زیادی داریم

هانگژو - ایرنا - سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان، گفت:‌ با توجه به اینکه خطای اول از سوی بوکسور اردنی بود نماینده ایران برنده اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هانگژو، حسین نهرودی با اشاره به اتفاقات رخ داده در جریان رقابت نماینده ایران و حریف اردنی تاکید کرد: هر دو بوکسور ضربه‌ای را به هم وارد کردند که باعث آسیب دیدگی‌شان شد اما ضربه ابتدایی و خطای اصلی از رقیب اردنی بود که همین امر، موجب برتری شریفی در این رقابت بود.

وی ادامه داد: طوفان شریفی از نظر امتیازی جلوتر از رقیب اردنی بود، هیئت ژوری مسابقه هم او را برنده اعلام کرد. حریف بعدی شریفی از کشور قزاقستان است که حریف قلدر و توانمندی است. البته شریفی هم شایسته است و انگیزه زیادی برای کسب مدال دارد، امیدوارم که ابروی آسیب دیده او مشکل جدی نداشته باشد تا با خیال راحت برای پیروزی و برد بعدی آماده شویم. این را نباید فراموش کرد که قزاق‌ها بوکسورهای توانمندی هستند اما ما هم خوبیم.

سرمربی بوکس کشورمان در خصوص شرایط تیم و امیدواری برای کسب موفقیت بین تیم‌های برتر آسیایی تاکید کرد: بهترین‌های بوکس دنیا در قاره آسیا هستند، ما هم تیم خوبی داریم که البته اغلب آنها جوان هستند اما امیدواری زیادی برای کسب افتخار و موفقیت آنها داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha